سه ماه حبس خانگی مهاجم الاتحاد عربستان به خاطر شکستن قرنطینه

سه ماه حبس خانگی مهاجم الاتحاد عربستان به خاطر شکستن قرنطینه

پایگاه خبری فوتبالی - الکساندر پریوویچ مهاجم صربستانی تیم الاتحاد عربستان به خاطر شکستن قرنطینه در شهر بلگراد به سه ماه حبس خانگی محکوم شد.

به گزارش فوتبالی، دولت صربستان خروج مردم از خانه هایشان برای جلوگیری از ویروس کرونا را الزامی کرده است و شهروندان حق خروج از خانه هایشان را ندارند. پریوویچ که با تعطیلی لیگ عربستان به کشورش برگشته بود، روز جمعه به خاطر شکستن قرنطینه و خروج از هتل محل اقامتش بازداشت شد و حالا حکم سه ماه حبس خانگی برای وی تصویب شده است.

رییس پلیس بلگراد اعلام کرده است که پریوویچ و 20 نفر دیگر در حال غذا خوردن در رستوران یک هتل بازداشت شده اند. این مهاجم مقصر بودنش را پذیرفت و توسط دادستانی به سه ماه حبس خانگی محکوم شد و حق خروج از منزلش در این مدت را نخواهد داشت.

دولت صربستان به شدت تلاش می کند تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کند. پیش از این لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید هم به خاطر شکستن قرنطینه به بازداشت شدن تهدید شده بود که در نهایت او با عذرخواهی از مقامات دولتی و مردم در اینستاگرامش توانست از محکومیت جلوگیری کند و قول داد که از منزل خود خارج نشود. در حال حاضر فوتبال در اروپا به علت شیوع کرونا متوقف شده و بعید است که حداقل تا دو ماه دیگر از سر گرفته شود.