اسطوره های دنیل، پسر مالدینی چه کسانی هستند؟

اسطوره های دنیل، پسر مالدینی چه کسانی هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی - دنیل مالدینی 18 ساله پسر پائولو، مدافع اسطوره ای میلان و فوتبال ایتالیاست اما بر خلاف پدرش ترجیح داده که در پستی هجومی تر بازی کند. دنیل که بر خلاف پدرش راست پاست، در پست هافبک هجومی راحت تر است. او در تیم جوانان میلان بازی می کند و سعی می کند که از هم پست هایش الگو بگیرد. او در گفتگویی اینستاگرامی با هوادارانش در دوران قرنطینه به سوالات مختلف پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، دنیل مالدینی در مورد بازیکنان محبوبش صحبت کرد و گفت:" در میان بازیکنان فعلی ژائو فلیکس را دوست دارم. در پست مهاجم کاذب راحت تر هستم، پشت سر مهاجمی که کمی جلوتر از من باشد. "

ژائو فلیکس گران ترین بازیکن تابستان گذشته بود که با 127 میلیون یورو از بنفیکا به اتلتیکو مادرید پیوست. دنیل البته می گوید که قبل از پدیده پرتغالی یکی از بازیکنان هم نسل پدرش را دوست داشته است یعنی رونالدینیو ، اسطوره فوتبال برزیل که در حال حاضر به خاطر استفاده از هویت جعلی در پاراگوئه زندانی شده است. پسر مالدینی در مورد او گفته است :" رونالدینیو همیشه یکی از الگوها و اسطوره های من بوده است."

پائولو مالدینی در حال حاضر در کادر مدیریتی باشگاه میلان حضور دارد اما هیچ بعید نیست که در تابستان و بعد از اتمام فصل از این تیم جدا شود.