کمک یک میلیون یورویی ژاوی به بیمارستان بارسلونا

کمک یک میلیون یورویی ژاوی به بیمارستان بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز بازیکن اسبق بارسلونا و همسرش نوریا یک میلیون یورو به بیمارستان بارسلونا برای مبارزه با کرونا کمک کردند.

به گزارش فوتبالی، این بیمارستان در صفحه توییتر خود از کمک مالی سرمربی اسپانیایی السد قطر تشکر کرد. پیش از این مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا به این کلینیک برای خرید لوازم بهداشتی برای مبارزه با کرونا کمک کرده بود و این بار نوبت ژاوی هرناندز اسطوره بارسلونا بود تا به آنها کمک کند.

ژاوی و همسرش در ویدیویی در این باره می گویند:"نوریا و من در جنگ با ویروس کرونا به بیمارستان بارسلونا کمک کردیم. از پرسنل و افراد شاغل در بیمارستان به خاطر کارهایی که در این روزها انجام می دهند، تشکر می کنیم. از شما هم می خواهیم که به وبسایت بیمارستان بروید و در آن جا کمک های نقدی خود را واریز کنید تا همه با هم به جلو حرکت کنیم."

ژاوی هرناندز که در حال حاضر هدایت تیم السد قطر را به عهده دارد در ماه های اخیر نامش پیرامون بارسلونا مطرح شده بود. او اخیرا گفته است که به شروط خاص و در صورتی که برخی از مدیران فعلی از کنار باشگاه بروند آماده است تا به نیوکمپ برگردد و هدایت کاتالان ها را به عهده بگیرد. البته در حال حاضر کسی نمی داند که فوتبال در اسپانیا چه زمانی دوباره از سر گرفته می شود.