بازداشت مهاجم صربستانی الاتحاد به علت شکستن قرنطینه

بازداشت مهاجم صربستانی الاتحاد به علت شکستن قرنطینه

پایگاه خبری فوتبالی - الکساندر پریوویچ، بازیکن صربستانی تیم الاتحاد عربستان به علت شکستن قرنطینه در بلگراد توسط نیروهای پلیس بازداشت شد.

به گزارش فوتبالی، دو هفته پیش مسئله ای مشابه برای لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید جنجال ساز شده بود. یوویچ قرنطینه را شکسته بود و رییس جمهور صربستان او را تهدید به بازداشت کرده بود اما حالا این ماجرا گریبان بازیکن دیگر فوتبال صربستان را گرفته است.

پلیس صربستان در بیانیه ای اعلام کرد که پریوویچ، بازیکن 21 ساله تیم الاتحاد عربستان و 19 شخص دیگر  روز جمعه در هتلی در شهر بلگراد به علت شکستن قرنطینه بازداشت شدند چرا که بر خلاف قوانین بعد از ساعت 5 بعد از ظهر در حال قهوه خوردن در رستوران هتل بوده اند.

دولت صربستان در مورد شکستن قرنطینه با هیچ کسی شوخی ندارد و به نظر می رسد که آنها با بازداشت یکی از بازیکنان سرشناس فوتبال کشور این مسئله را ثابت کردند.  در حال حاضر شیوع ویروس کرونا تبدیل به یکی از معضل های بزرگ برای کشورهای مختف شده است و برخی از کشورها نظیر صربستان قوانین به شدت سختگیرانه ای را وضع کرده اند که در ساعاتی مشخص مردم حق خروج از خانه های خود را ندارند و باید تا پایان زمان کنترل کرونا در خانه هایشان بمانند.