روشن: سعادتمند باید یقه کسی که با شفر و پسرش قرارداد بسته را بگیرد

روشن: سعادتمند باید یقه کسی که با شفر و پسرش قرارداد بسته را بگیرد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد یکی از مسائل اصلی که وزیر ورزش و سعادتمند باید پیگیری کنند این است که چرا مدیران قبلی با اشتباهات خود برای استقلال بدهی آوردند. 

به گزارش فوتبالی، حسن روشن در گفت و گو با فوتبالی در خصوص تعطیلی لیگ به خاطر بیماری کرونا اظهار داشت: امیدوارم هر چه زودتر این بیماری تمام شود و آرامش به کشور برگردد. فوتبال هم که همه جای دنیا تعطیل شده و یک چیز عادی است. 

پیشکسوت استقلال در ارتباط با حضور سعادتمند در این باشگاه گفت: او قبلا هم در هیات مدیره استقلال بود و به دلایلی که یکی از آن ها بدهی بود فرار کرد و رفت. اما در کل او آدم بدی نیست و امیدوارم که بتواند مشکلات را حل کند‌. با این حال امیدوارم یک شخص توانمند را برای مدیر عاملی استقلال انتخاب کرده باشند‌. به نظر من اول باید یک فرد توانمند و شایسته را انتخاب می کردند و بعد به او می گفتند هیات مدیره ات را انتخاب کن و از بین این اعضا هم مدیر عامل مشخص می شد‌ که متاسفانه در کشور ما این اتفاق صورت نمی گیرد. به هر حال چندین سال است که ما سرمربی داریم، بعد مدیر عامل می آورند و بعد می گویند هیات مدیره بیاورید. به خاطر همین چیزها هم قریب آمد و رفت. ما در گذشته  مدیری داشتیم که از سوی کمیته اخلاق هم به عنوان تخلفات در آکادمی محکوم شده بود. این ها نشان می دهد که انتصاب های اشتباه در باشگاه استقلال رقم می خورد.  تلنبار شدن این بدهی ها به خاطر تغییرات پی در پی مدیریتی و اشتباه ها رقم خورده است. باید مدیران قبلی را بیاورند که چرا این قدر بدهی گذاشته اند و جاهایی که خوب کار کردند را هم تعریف کنند. باید از مدیران بپرسند برنامه شان چیست و چه می خواهند.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با طلب شفر اعلام کرد: هر کسی که با آن ها قرارداد بسته باید بیاید جواب بدهد. اصلا پسر شفر چه کاره بوده که با او قرارداد زیاد ببندند. خود شفر ۲۰ سال پیش در دبی با ما بود که آن موقع که ۵۰ سالش بود می گفتند بیرونش کنید. در دبی شرکتی است که مربیان بازنشسته را می گیرند و روی آن ها تبلیغ می کنند. شفر هم از طریق همین شرکت ها وارد فوتبال ایران شد‌ او زمانی به استقلال آمد که ۶۸ سالش بود یعنی باز نشسته کامل. مگر چقدر او می ارزیده است؟ آقای وزیر باید بپرسد چرا پول هنگفت به شفر داده شده است؟ الان یکی از کارهای مهم آقای سعادتمند هم باید همین باشد که چه کسی این بدهی ها را به بار آورده است. البته این مشکلات در تیم ملی هم است و باید سر قضیه ویلموتس هم بررسی شود که چطور این قرارداد با او بسته شده است. مطمئن باشید پای چند نفر دیگر به این قرارداد های عجیب و غریب هم باز است.

روشن در ارتباط با بازیکنان خارجی استقلال اظهار داشت: بازیکنان خارجی استقلال را اصلا خوب ندیده ام و خوب نمی شناسم. فقط می دانم دیاباته خوب گل زده است. وقتی او با آن همه هیکل مصدوم می شود یعنی استقلال از لحاظ بدنسازی مشکل دارد. البته به نظر من مجیدی هم عجله کرد که به استقلال آمد به همین دلیل نمی تواند گلایه کند که چرا پول نمی دهید چون از اول از همه این مشکلات با خبر بود. 

وی در پایان گفت: هوادار این دو تیم فقط می خواهد خوش حال باشد نه فکر کرونا است و نه گرانی بنزین. اگر آقای سعادتمند با من تماس بگیرند به او می گویم یقه کسانی که قرارداد با سفر بستند را بگیر و مشخص کن که چه کسانی این قرارداد را با او و پسرش بسته اند.

گفت و گو از سالار علیخواه/ پایگاه خبری فوتبالی

7413