حامد شیری: بهتر است لیگ را به پایان برسانیم

حامد شیری: بهتر است لیگ را به پایان برسانیم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال نساجی گفت: اگر ادامه لیگ برتر به لیگ فصل آینده و زمان آماده‌سازی تیم‌ها و بازیکنان لطمه‌ای نمی‌زند بهتر است لیگ جاری را به پایان برسانیم.

به گزارش فوتبالی، حامد شیری در گفت‌وگویی، در مورد شرایط تمرین بازیکنان در قرنطینه اظهار داشت: تمرینات انفرادی را برای حفظ آمادگی بدنی در دستور کار داریم، ولی برای آمادگی تاکتیکی تمرینات گروهی لازم است. مربیان برای هر بازیکنی برنامه روزانه در نظر گرفتند و در فضای مجازی با مربیان و بازیکنان در ارتباط هستیم. آنها در جریان کلیه برنامه‌های آماده‌سازی بازیکنان قرار می‌گیرند. فعلا به این شکل تمرینات را ادامه می‌دهند تا وقتی سازمان لیگ اجازه تمرینات گروهی دهد و تمرینات را در کنار هم از سر بگیریم.

وی با اشاره به احتمال به پایان رساندن لیگ برتر تصریح کرد: اگر برای شروع فصل آینده زمان کافی برای آماده‌سازی وجود داشته باشد و به فصل آینده لطمه‌ای وارد نکند بهتر است لیگ جاری را ادامه داده و به پایان برسانیم. باید توجه داشته باشند که در بین دو فصل بازیکنان نیاز به ریکاوری دارند و باید خود را برای فصل بعد آماده کنند. امیدوارم هر چه زودتر این ویروس از بین برود که نه تنها فوتبال بلکه همه مشاغل به کار خود برگشته و زندگی عادی را از سر بگیرند.

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به طولانی شدن زمان قرنطینه خاطرنشان کرد: ما اواسط خرداد سال قبل تمرینات را شروع کردیم و بالغ بر ۱۰ ماه است که در اختیار باشگاه نساجی هستیم، ولی هنوز ۱۰ هفته از مسابقات لیگ برتر جاری باقی مانده است. طبیعی است که اگر مسابقات را از سر بگیرند، در بهترین حالت باید هر ۵ روز یک بار بازی برگزار کنند. به این ترتیب ۴۵ روز طول می‌کشد تا مسابقات تمام شود. فرض بر این که بتوانند تا آخر خرداد مسابقات را به پایان برسانند، فکر می‌کنم شرایط را می‌شود کنترل کرد. البته زمان برای آماده‌سازی خیلی کاهش پیدا می‌کند، ولی باز هم می‌توانند لیگ را با فشردگی به پایان برسانند.

7655