حامد شیری: هنوز عیار تیم‌ها مشخص نشده/ می‌توانیم روند نتیجه‌گیری تیم را ادامه دهیم

حامد شیری: هنوز عیار تیم‌ها مشخص نشده/ می‌توانیم روند نتیجه‌گیری تیم را ادامه دهیم

وب سایت رسمی فوتبالی- حامد شیری، بازیکن تیم فوتبال نساجی گفت: در شروع لیگ نتایج خوبی گرفتیم و می‌توانیم این روند را ادامه دهیم.

به گزارش فوتبالی، حامد شیری در گفت‌وگویی در مورد وضعیت تیم فوتبال نساجی مازندران با معرفی مدیرعامل جدید این باشگاه اظهار داشت: بالاخره مدیرعامل تیم مشخص شد و تیم سروسامان گرفت. البته هنوز او را ندیده‌ایم. اوایل فصل برخی مشکلات وجود داشت و امیدوارم با حضور مدیرعامل جدید رفته رفته به شرایط ایده‌آل برسیم.

وی ادامه داد: از نظر نتیجه‌گیری شرایط خوبی داریم. البته تغییرات تیم را نمی‌شود با اتفاقات اول فصل ارزیابی کرد بلکه مسابقات میزان تغییرات را نشان می‌دهد. فصل قبل وضعیت خوبی داشتیم و امتیازات خوبی گرفتیم. هواداران دوست داشتند نفرات فصل قبل حفظ شوند، ولی مشکلاتی که در شروع فصل داشتیم باعث شد برخی جدا شوند. با این حال با این وضعیت کنار آمدیم و با تمریناتی که انجام دادیم به هماهنگی رسیدیم و در شروع لیگ هم نتایج خوبی گرفتیم و می‌توانیم این روند را ادامه دهیم.

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد بازی با تیم سایپا گفت: تلاش می‌کنیم شرایط خوبی را به وجود بیاوریم. بازی با سایپا برای ما مهم است چون آنها هم مثل ما ۴ امتیاز گرفتند. همچنین تغییرات زیاد‌ی داشتند و بازیکنان خوب و با انگیزه‌ای دارند. کار سخت است ولی ما هم تیم خوبی داریم و می‌خواهیم این روند خوب نتیجه‌گیری را حفظ کنیم، در نتیجه برای کسب امتیاز به میدان می‌رویم.

شیری در پایان خاطرنشان کرد: شروع لیگ ملاکی برای ارزیابی تیم‌ها نیست. بیشتر تیم‌ها در ابتدای فصل نتایجی می‌گیرند که قابل پیش‌بینی نیست. در طول فصل اتفاقاتی رخ می‌دهد که جدول را دچار تغییرات زیادی می‌کند. از این رو قرار گرفتن تیم نساجی در رده سوم جدول را نمی‌توان ملاکی برای جایگاه نهایی تیم ما دانست. اصلا نمی‌توان گفت چه تیمی قهرمان است، کدام تیم سهمیه می‌گیرد و چه تیمی سقوط می‌کند. چند هفته‌ای باید از مسابقات بگذرد و پس از آن عیار تیم‌ها مشخص می‌شود. البته هدف ما کسب بهترین نتایج است و تلاش می‌کنیم این جایگاه را حفظ کنیم.

7655