بهترین و بدترین لحظات دوران فوتبال کاکا از زبان خودش

بهترین و بدترین لحظات دوران فوتبال کاکا از زبان خودش

پایگاه خبری فوتبالی - کاکا بازیکن برزیلی اسبق میلان گفت که اکثر لحظات خوب دوران فوتبالش را در میلان داشته است در حالی که بدترین لحظاتش را در نیز در همین تیم سپری کرده است."

به گزارش فوتبالی، بازیکن برزیلی در سوال و جواب با هواداران در صفحه اینستاگرامی فیفا شرکت کرد و در مورد دوران فوتبال خود صحبت هایی انجام داد. وقتی از ریکی در مورد بهترین لحظاتش پرسیده شد،  از دوران حضورش در میلان اسم برد. وی اظهار داشت:" نمی توانم به یک لحظه خاص اشاره کنم اما اکثر بهترین لحظات دوران فوتبالم در میلان بودم. در سال 2007 قهرمان چمپیونزلیگ شدیم، جام جهانی باشگاه ها و توپ طلا و همچنین جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را کسب کردم."

کاکا در این باره که بدترین لحظه دوران فوتبالش چه زمانی بوده ، گفت:"بدترین لحظه در سال 2005 در استانبول بود. نیازی نیست تا چیز بیشتری در موردش بگویم. در دوران فوتبالم در کنار ستارگان بزرگی بازی کردم اما رونالدو بهترین بود. بعد از او می توانم به رونالدینیو اشاره کنم که چه در میلان و چه در رئال مادرید بارها مقابلش بازی کنم."

میلان در فینال استانبول در حالی که با نتیجه سه بر صفر مقابل لیورپول پیش بود، در ضربات پنالتی شکست خورد تا خاطره وحشتناکی برای کاکا ثبت شود.