جملات بزرگان فوتبال درباره اینیستا: او بازیکنی جادویی است

جملات بزرگان فوتبال درباره اینیستا: او بازیکنی جادویی است

پایگاه خبری فوتبالی – آندرس اینیستا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بارسلونا بوده که همیشه مورد تحسین قرار گرفته است.
به گزارش فوتبالی، سایت وان فوتبال تعدادی از جملات هم‌بازیان و رقیبان اینیستا درباره او را جمع‌آوری کرده که باهم برخی از آن‌ها را مرور می‌کنیم.
لوئیس انریکه: اینیستا یکی از خلاق‌ترین بازیکنان اسپانیا است. او شبیه هری پاتر است. یک، دو، سه و ... ناگهان ظاهر می‌شود! او یک بازیکن نیست و شبیه چوب جادویی است.
فرناندو تورس: زمانی که او توپ را در اختیار دارد انگار همه‌چیز متوقف می‌شود. انگار دوربین در حالت اسلو موشن قرار می‌گیرد.
پپ گواردیولا: اینیستا موهایش را رنگ نمی‌کند و گوشواره نمی‌اندازد و تتو ندارد. شاید برای رسانه‌ها جذاب‌ترین نباشد اما قطعا بهترین است.
زین الدین زیدان: او خودم را به یادم می‌اندازد.
سرخیو راموس: اینیستا همان دامادی است که همه مادران دوست دارند داشته باشند. کارنامه و روند کاری او این مسئله را به شما می‌گوید. او یک بازیکن جادویی است و تنها تعداد کمی از بازیکنان با او مقایسه می‌شوند.
مارکو فان باسن: او به همراه ژاوی بارسلونا را در یک دهه گذشته به قهرمانی در لیگ قهرمانان رسانده‌اند. با پاس‌هایش. او فوق‌العاده است.
رونالدینیو: زمانی که او را می‌بینم ژاوی به خاطرم می‌آید. او همیشه بازیکن باکیفیتی بوده. از زمانی که سن پایینی داشت در کنار ما بود و مشاهده پیشرفت و تاریخ‌سازی او دیوانه کننده است.
فرانک رایکارد: به او در پست‌های مهاجم کاذب، وینگر، هافبک دفاعی، پشت مهاجم و مهاجم بازی دادم. او در همه پست‌ها فوق‌العاده بود.
وین رونی در سال ۲۰۰۹: بارسلونا تیمی بی‌نظیر است و به نظرم اینیستا بهترین بازیکن جهان.
ساموئل اتوئو: وقتی می‌گفتم اینیستا بهترین است شما می‌خندیدید اما حالا می‌بینید که حق با من بوده است.
ریکلمه: وقتی اینیستا را می‌بینم متوجه می‌شود با وجود سنم بالایم بازهم خیلی چیزها را باید یاد بگیرم.
مسی: من و اینیستا مانند هم از بدنمان برای سپرکردن در مقابل رقیب استفاده می‌کنیم اما او من را شگفت زده می‌کند. زمانی وجود دارد که شما می‌گویید همین حالا می‌شود او را گرفت و توپ را از زیر پایش در آورد اما این‌گونه نیست. اینیستا خیلی سریع نیست اما قابلیت فوق‌العاده‌ای دارد تا از شما فرار کند و این مسئله به دلیل تکنیک بالایش است.

1101