افشاگری مارکا؛ کدام بازیکن طرفدار تیم رقیب بوده؟

افشاگری مارکا؛ کدام بازیکن طرفدار تیم رقیب بوده؟

پایگاه خبری فوتبالی – رسانه مارکا در گزارشی چند مصاحبه قدیمی را بازخوانی کرده که در آن مشخص شده چند بازیکن طرفدار تیم رقیب تیم فعلی‌شان بوده‌اند.
به گزارش فوتبالی، شاید برای خیلی‌ها تصورش هم سخت باشد که اسطوره تیمشان در آستانه پوشیدن تیم رقیب بوده و یا به رقیب علاقه داشته است اما این اتفاق برای چند اسطوره فوتبال در حال رخ دادن بوده که در نهایت به دلایلی منتفی شده است. رسانه مارکا با بررسی روزنامه‌های قدیمی به چند نمونه از این اتفاق اشاره کرده.
رافا مارکز، مدافع مکزیکی بارسلونا که از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ توانست هرچه دلش خواست در این تیم جام ببر در سال ۲۰۰۱ و در گفت و گو با مارکا با پیراهن رئال عکس گرفته و گفته: واقعیت این است که خود را در لباس سفید مادرید تصور می‌کنم.
«تنها حاضرم سویا را به شرط پیوستن به رئال مادرید ترک کنم. اگر حرف دیگر بزنم دروغ گفته‌ام. به عنوان یک بازیکن حریفه‌ای طبیعی است که به یکی از این دو تیم علاقه داشته باشم» این صحبت‌های دیه‌گو سیمئونه در سال ۹۴ است که به مارکا گفته! او یک سال بعد پیراهن اتلتیکو را بر تن کرد. اما جملات او فراموش نشدنی است.
زین‌الدین زیدان در گفت و گو با دون بالون و زمانی که لباس یووه را بر تن می‌کرد در گفت و گویی اعلام کرد:« در اسپانیا دو باشگاه وجود دارد که همه دوست دارند در آن بازی کنند. رئال مادرید و بارسلونا.بین این دو تیم من بارسلونا را ترجیح میدهم. همیشه با همسرم در خانه درباره بارسلونا صحبت می‌کنیم. زمانی که جوان‌تر بودم به دو تیم علاقه داشتم. یوونتوس و بارسلونا. حالا برای یووه بازی می‌کنم اما شاید در آینده هم در نیوکمپ  حضور پیدا کردم.» مارکا ادعا کرده آندرس اینیستا هم پیشتر در یک گفت و گو اعلام کرده: «من یک هوادار پر و پا قرص رئال مادرید هستم». در سمت دیگر هم لوکا مودریچ به ال‌موندو گفته: «نمی‌توانم تکذیب کنم. من و نامزدم یک هفته فوق‌العاده را در بارسلونا گذراندیم و با شال‌های آبی و اناری بازی بارسلونا و اسپانیول را دیدیم. اگر بخواهم برای بارسلونا بازی کنم دوست دارم شماره ۳۰۰ بارسا را بپوشم.»

1101