تیم برتر فصل اروپا تا قبل از قرنطینه؛ مسی در کنار لواندوفسکی و امباپه

تیم برتر فصل اروپا تا قبل از قرنطینه؛ مسی در کنار لواندوفسکی و امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - وبسایت "هواسکورد" که تخصص ویژه ای در زمینه نمره دادن به بازیکنان فوتبال دارد، تیم برتر از میان بازیکنان پنج لیگ برتر اروپا یعنی انگلیس، اسپانیا، ایتالیا ، آلمان و فرانسه تا قبل از بحران کرونا و شیوع ویروس را مشخص کرد.

به گزارش فوتبالی، هواسکورد با بررسی 200 معیار مختلف به هر بازیکن و عملکردش در هر بازی نمره می دهد. تنها نماینده لالیگا در این لیست، لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا است که با نمره 8.6 از 10 در کنار رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ با نمره 8.2 از 10 در خط حمله قرار گرفته است.

تعداد نمایندگان پی اس جی در این تیم نیز قابل توجه است. امباپه با نمره 8.1 و دی ماریا با نمره 7.8 در ترکیب قرار گرفته اند. دی بروینه از منچسترسیتی با نمره 7.9 خط  هافبک را تکمیل می کند. جیدون سانچو انگلیسی از دورتموند نیز خط هافبک را تکمیل می کند.

آلفونس دیویس بازیکن 19 ساله  کانادایی بایرن مونیخ پدیده این لیست است. مارس هالستنبرگ، مدافع میانی لایپزیش، ویرجیل فن دایک از لیورپول و ریکاردو پریرا که ادامه فصل را به علت مصدومیت شدید از دست داده، بقیه ترکیب را تکمیل می کنند. شزنی دروازه بان لهستانی یوونتوس نیز درون دروازه جای گرفته است.