کامبک بارسلونا در شب اخراج رابرت لواندوفسکی

کامبک بارسلونا در شب اخراج رابرت لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته چهاردهم از رقابت های لالیگا، بارسلونا در ورزشگاه ال سادار به مصاف اوساسونا رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر یک اوساسونا را شکست دهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، آبی و اناری ها در این هفته از رقابت های لالیگا هر سه امتیاز بازی را با زدن کامبک به حریف خود به دست آوردند. در واقع بارسا در این بازی ابتدا گل اول را در 6 دریافت کرد که دیوید گارسیا این گل را برای اوساسونا به ثمر رساند. نیمه اول برای بارسلونا بسیار جنجالی بود. رابرت لواندوفسکی در دقیقه 11 کارت زرد اول را دریافت کرد. این مهاجم لهستانی در دقیقه 31 کارت زرد دوم را هم گرفت و اخراج شد و بدین ترتیب مهاجم بارسلونا اولین اخراج دوران حرفه ای خود را تجربه کرد.

از سوی دیگر جرارد پیکه هم در اواخر نیمه اول از روی نیمکت اخراج شد. او که به طور رسمی از نیوکمپ و بارسلونا خداحافظی کرده است اکنون در آخرین حضور خود که در ترکیب بارسا هم نبود، از کنار زمین اخراج شد.

در نیمه دوم بارسلونا روندی هجومی تر به خود گرفت و با وجود اینکه ده نفره بود تلاش کرد تا به گل برسد و موفق هم شد. پدری در دقیقه 48 و رافینیا در دقیقه 85 گل های بارسلونا را به ثمر رساندند تا آبی و اناری پوشان با هر سه امتیاز از زمین اوساسونا خارج شوند.

خلاصه بازی بارسلونا و اوساسونا

گزارش تصویری بازی بارسلونا و اوساسونا

1470