طعنه بنزما به مهاجم تیم ملی فرانسه: فرمول ۱ را با کارتینگ مقایسه نکنید

طعنه بنزما به مهاجم تیم ملی فرانسه: فرمول ۱ را با کارتینگ مقایسه نکنید

پایگاه خبری فوتبالی – کریم بنزما با طعنه به ژیرو خودش را بهترین می‌داند.
به گزارشش فوتبالی، در حالی که کریم بنزما در ترکیب تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ جایی نداشت اعتقاد دارد بهترین است و نباید او را با کسی مقایسه کرد.
بنزما که از یورو ۲۰۱۶ دیگر رنگ پیراهن تیم ملی فرانسه را ندیده سابقه زدن ۲۷ گل در ۸۱ بازی برای خروس‌ها را دارد اما هم‌اکنون در پست او در تیم ملی فرانسه الیویه ژیرو بازی می‌کند که در ۹۳ بازی ملی‌اش ۳۹ گل به ثمر رسانده است. در همین راستا، مهاجم فعلی تیم رئال مادرید در یک لایو اینستاگرامی به مقایسه خود و ژیرو پرداخته.
بنزما درباره مقایسه‌اش با ژیرو گفته: شما نمی‌توانید فرمول ۱ را با کارتینگ مقایسه کنید. من می‌دانم که فرمول ۱ هستم. فعلا او در تیم ملی حضور دارد و تنها همین دلیل باعث گلزنی‌اش می‌شود. مسئله خارق‌العاده‌ای نیست. او کار شاهکاری نمی‌کند اما سبک خودش را دارد. در کنار این‌ها آی همه روش بازی او را دوست دارند؟ فکر نمی‌کنم!
بنزما که به دلیل مسائل اخلاقی از تیم ملی فرانسه دور مانده چندی پیش در پاسخ به اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه که بازگشت او به تیم ملی را رد کرده بود در یک توئیت گفته بود: اگر فکر می‌کنید کار من اینجا تمام شده بگذارید برای الجزایر بازی کنم تا متوجه شوید چه اتفاقی رخ می‌دهد.

1101