رسمی؛ کاهش چهار ماهه دستمزد بازیکنان و کادر فنی یوونتوس

رسمی؛ کاهش چهار ماهه دستمزد بازیکنان و کادر فنی یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس روز شنبه رسما اعلام کرد که با بازیکنان و سرمربی تیم به توافق رسیده است تا به خاطر شیوع ویروس کرونا، دستمزد اعضای این تیم در ماه های مارس، آوریل ، می و ژوئن 2020  پرداخت نشود.بدین ترتیب مبلغ 3.8 میلیون یورو از دستمزد رونالدو پرداخت نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس با این تمهید از پرداخت 90 میلیون یورو دستمزد بازیکنان در فصل 20-2019 معاف شود. البته در صورتی که فصل از سر گرفته شود، طرفین پای میز مذاکره می نشینند تا با حسن نیت در مورد پرداخت دستمزد صحبت شود. باشگاه از بازیکنان و کادر فنی تیم ساری به خاطر همکاری در این زمینه تشکر کرده است.

دوشنبه آینده قرار است که لیگ، فدراسیون و اتحادیه بازیکنان ایتالیا تشکیل جلسه بدهند تا در مورد جزئیات بیشتری تصمیم بگیرند. در حال حاضر دستمزد بازیکنان در لیگ ایتالیا به بیش از 1.3 میلیارد یورو می رسد. لاگاتزتا گزارش داده است که احتمال دارد که باشگاه ها برای کاهش 30 درصد دستمزد بازیکنان به توافق برسند.

رونالدو در روزهای اخیر یک میلیون یورو به بیمارستان ها برای مبارزه با کرونا کمک کرده است و همچنین پنج دستگاه تنفس مصنوعی برای یکی از بیمارستان های زادگاهش مادیرا خریده است. به هر صورت اقدام ستارگاه باشگاه های ایتالیایی در کاهش دستمزد به خاطر شیوع کرونا با حسن نیت و برای کمک به باشگاه انجام شده و شایسته تقدیر است.