تغییر نام آرسنال؛ دلیل: بدون شکست بودن!

تغییر نام آرسنال؛ دلیل: بدون شکست بودن!

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه آرسنال برای جشن گرفتن موفقیت بدون شکست بودن در لیگ برتر فصل ۰۳-۲۰۰۴ نام خود را در توئیتر عوض کرد.
به گزارش فوتبالی، به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعلیق مسابقات لیگ برتر تا ۳۰ آپریل، باشگاه آرسنال تصمیم گرفته در سایت باشگاه و اپلیکیشن خود یک مستند نشان دهد و موفقیت کسب جام طلایی (جام قهرمانی به تیم بدون شکست در طول یک فصل) را جشن بگیرد. به همین دلیل در طول زمان پخش آنلاین مستند فوق، این باشگاه نام خود در حساب توئیتری را از آرسنال به «آرسنا» تغییر دارد. این مسئله باعث تعجب بسیاری از هواداران توپچی‌های لندنی شد تا آن‌جایی که بسیاری از طرفداران از ادمین حساب رسمی این باشگاه خواستند توضیح دهند چرا نام این باشگاه در توئیتر تغییر کرده که حساب رسمی این باشگاه پاسخ داد زیرا در فصل ۰۴-۲۰۰۳ یک‌بار هم L نداشتیم! (حرف L اولین حرف از لغت شکست در زبان انگلیسی است و در جدول‌ها برای نشان دادن شکست از حرف L استفاده می‌کنند.)
توپچی‌های لندنی در فصل مذکور از ۳۸ بازی خود در لیگ برتر ۲۶ برد کسب کردند و با ۱۱ امتیاز اختلاف نسبت به چلسی قهرمان شدند. آنری در آن دوره آقای گل آرسنالی‌ها بود و توانست ۳۰ گل برای قرمزپوشان لندنی به ثمر برساند.
هنوز هیچ تیمی نتوانسته رکورد آرسنالی‌ها در لیگ برتر را بشکند.

1101