طرح؛ ستاره برزیلی، تیری آنری جدید آرسنال!

طرح؛ ستاره برزیلی، تیری آنری جدید آرسنال!

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال موفق شد در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس برنتفورد را شکست دهد و بدین ترتیب سه امتیاز دیگر را به دست بیاورد و صدرنشین لیگ برتر انگلیس شود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی گابریل ژسوس عملکرد خوبی داشت و موفق شد گلزنی کند و بدین ترتیب به روند خوبی که در این فصل داشته است، ادامه داد. در این فصل به طور کلی به نظر می رسد که گابریل ژسوس تبدیل به ستاره آرسنالی ها شده است. آن ها در این تابستان این بازیکن برزیلی را از منچستر سیتی خریدند و اکنون او تبدیل به ستاره خط حمله آن ها شده است.

منچسترسیتی در پی جذب ارلینگ هالند از بورسیا دورتموند به دنبال فروش گابریل ژسوس بود و در نهایت این مهاجم برزیلی را به آرسنال فروخت و آرسنالی ها هم اکنون از خرید این بازیکن بسیار راضی هستند چرا که او درخشش ویژه ای دارد.

در این طرح جالب می بینیم که گابریل ژسوس با تیری آنری مقایسه شده است، در واقع برخی ها معتقد هستند که گابریل ژسوس هم مثل تیری آنری می تواند تبدیل به ستاره خط حمله آرسنال شود و باید دید که عملکرد خوب او تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و مثل آنری به درخشش خود ادامه می دهد یا صرفا یک درخشش مقطعی داشته است.

1470