ورزشگاه ویمبلی به رنگ پرچم ایتالیا درآمد

ورزشگاه ویمبلی به رنگ پرچم ایتالیا درآمد

پایگاه خبری فوتبالی – طاق معروف ورزشگاه ویمبلی به رنگ‌های قرمز، سفید و سبز درآمده است تا نشانی از هم‌دلی با ایتالیا باشد. ایتالیا به‌شدت درگیر بحران ویروس کرونا شده است.

قرار بود انگلیس امشب در دیداری دوستانه به مصاف ایتالیا برود. این بازی دوستانه پیش از یورو 2020 برگزار می‌شد. اما با توجه به این که همه رویدادهای فوتبالی در انگلیس به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است، این بازی هم به زمان دیگری موکول شد. یورو 2020 هم قرار شده که در سال 2021 برگزار شود.

این طاق ورزشگاه ویمبلی برای 90 دقیقه و در ساعتی که بازی انگلیس و ایتالیا قرار بود برگزار شود به رنگ پرچم ایتالیا درآمده است.

حساب رسمی تیم ملی انگلیس در توییتر عکسی از ویمبلی را منتشر کرده و نوشته است: «ما امشب زمین را با شما به اشتراک نمی‌گذاریم ایتالیا، اما کنار هم می‌ایستیم و در این دوران دشوار، با هم متحد می‌شویم. #درخانه‌بمانیدوجان‌هارانجات‌دهید.»

حساب کاربری ایتالیا هم در پاسخ نوشته: «خوب گفتی انگلیس، ممنونم. ما این بازی را با هم خواهیم برد!»

ایتالیا در کشورهای اروپایی بدترین روند را در شیوع ویروس کرونا داشته است. بیش از 9هزار نفر در ایتالیا از این ویروس جان باخته‌اند. آمار اعلامی جان‌باختگان جمعه 969 نفر بود، که بیشترین آمار کشته‌شدگان در یک کشور در یک روز از زمان آغاز شیوع بیماری بوده است.

8444