میهمانی عجیب در خانه تئو هرناندز در دوران قرنطینه

میهمانی عجیب در خانه تئو هرناندز در دوران قرنطینه

پایگاه خبری فوتبالی- تئو هرناندز، بازیکن فرانسوی دنیای فوتبال، یک بازیکن پرسروصدا و پرحاشیه است.

به گزارش فوتبالی، او که این روزها برای میلان بازی می کند در ماه های اخیر بارها خبرساز شده و اکثر این دفعات به خاطر جنجالهایی بوده که اودر خارج از زمین چمن به راه انداخته است. به عنوان مثال چندی پیش او با اتهام رسوایی جنسی روبرو شد و در عین حال حضورهای پی در پی اش در میهمانی های پرزرق و برق و عملکرد پرفراز ونشیب و بحث برانگیزش در زمین چمن، بارها نام او را در تیتر خبرها قرار داده و در عین حال باعث نگرانی سران باشگاه میلان شده است.

حالا و با شیوع ویروس کرونا در قاره اروپا و تعطیلی لیگ های مختلف اروپایی از جمله رقابت های سری آ، اکثر بازیکنان حالا در قرنطینه خانگی به سر می برند ولی تئو هرناندز حتی در قرنطینه خانگی هم دست از حاشیه سازی برنداشته و در سالن پذیرایی خانه اش، با بهره گیری از وسایل خانه از جمله چندین رول دستمال توالت، یک ظرف وایتکس، میز اتو ، بخارشوی و ظرف روغن مایع، فضایی شبیه یک دیسکو طراحی کرده است.

بازیکن سابق رئال مادرید با بهره گیری از تم خاصی، در کنار یکی از دوستانش لحظاتی را این گونه به شادی گذراند. در دیسکوی خانگی او، هیچ کم و کسری به چشم نمی خورد: رقص نور و حتی بخار که از سقف خانه ساطع می شد..

لازم به ذکر است که تئو هرناندز این روزها در کشور ایتالیا در قرنطینه خانگی است. کشوری که یکی از بزرگترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را دارد.

6363