اوستاری: مسی مثل یک بچه برای تیم ملی گریه می کرد

اوستاری: مسی مثل یک بچه برای تیم ملی گریه می کرد

پایگاه خبری فوتبالی- اسکار اوستاری، دروازه بان 33 ساله آرژانتینی که اخیرا به تیم پاچوکای مکزیک پیوسته یکی از بهترین دوستان لیونل مسی در دنیای فوتبال است.

به گزارش فوتبالی، او و مسی از اردوهای تیمهای ملی پایه ای آرژانتین با هم دوست هستند و ارتباط دوستانه شان در جام جهانی 2006 آلمان و به ویژه در زمان بازیهای المپیک 2008 پکن عمیق تر شد. 

حالا اوستاری در گفتگو با رادیو سوپرمیتره دپورتیوو در مورد دوست قدیمی اش صحبت کرده و گفته:« بی تردید اگر مسی قهرمان جام جهانی نشود، فوتبال ناعادل خواهد بود.»

این دروازه بان آرژانتینی در صحبت هایش به دفاع از لیونل مسی برخاسته و گفته:« تردید کردن به مسی حیرت آور است. ممکن است گاهی اوضاع بر وفق مرادت پیش برود و گاهی هم نه.. ولی من می توانم بگویم که بارها مسی را دیده ام که به خاطر آنچه در تیم ملی آرژانتین رخ می داد مثل یک بچه گریه می کرد. خیلی سخت است که کسی بخواهد خودش را جای او تصور کند. بعد از رقابت های کوپا آمه ریکای سال 2011 مسی ویران شد.»

اوستاری ادامه داد:« دقیقا یادم هست که در کوپا آمه ریکای سال 2011، من در حال بازیابی زانوی مصدومم بودم و وقتی آرژانتین باخت، من در ورزشگاه به دیدن مسی رفتم و هرگز در زندگی ام او را این چنین داغان و ویران ندیده بودم.»

6363