کافو: از نظر کیفیت، حتی مسی هم به گرد پای نیمار نمی رسد

کافو: از نظر کیفیت، حتی مسی هم به گرد پای نیمار نمی رسد

پایگاه خبری فوتبالی- مارکوس اوانژلیستا د مورائیس، ملقب به کافو، یکی از بهترین مدافعان تاریخ دنیای فوتبال است. او حالا در صحبت هایی به تمجید از هموطنش نیمار پرداخته و اعلام کرده که نیمار از نظر تکنیکی فراتر از تمامی ستاره های حال حاضر دنیای فوتبال، حتی مسی است.

به گزارش فوتبالی، کافو در این رابطه گفت:« از نظر کیفیت، هیچ بازیکنی نیست که به گرد پای نیمار برسد. حتی خود مسی که من هوادار پروپاقرصش هستم.»

کافو که در سالهای 1994 و 2002 با تیم ملی برزیل قهرمان جام جهانی شده بود در تمجید از نیمار ادامه داد:« نیمار بازیکنی است که تفاوتها را در فوتبال برزیل رقم خواهد زد.» بدین ترتیب این اسطوره برزیلی اعلام کرد که نیمار این توان را دارد تا جامهای زیادی برای تیم ملی کشورش فتح کند. 

البته او خواسته هایی هم از نیمار داشته و تاکید دارد که نیمار باید بار مسئولیتهای تیم ملی برزیل را به دوش بگیرد:« نیمار باید مسئولیت لیدری تیم ملی برزیل را برعهده بگیرد؛ چرا که تیم ملی برزیل یک لیدر کم دارد. از نظر سطح فوتبالی، نیمار امید برزیلی ها برای قهرمانی در جام جهانی بعدی است. چه خوشتان بیایدو چه نه؛ به حضور نیمار در زمین، اوضاع فرق می کند. او یک الگو و مرجع است و فضاهای خالی را در زمین باز می کند و اهدافی فرازمینی مشخص می کند.»

6363