کافو: مسی به پاری‌سن ژرمن برود هواداران برنده واقعی می‌شوند

کافو: مسی به پاری‌سن ژرمن برود هواداران برنده واقعی می‌شوند

پایگاه خبری فوتبالی – مارکوس کافو در یک گفت و گوی جدید با مارکا حرف‌های خود درباره جام باشگاه‌های جهان، مسی، نیمار و مارسلو بیان کرد.

به گزارش فوتبالی، کافو در گفت و گو با مارکا گفته: جام باشگاه‌های جهان؟ حرف زدن کار آسانی است و هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. برخی اوقات تیم‌های کوچک هم می‌توانند برنده شوند. تیگرسی‌ها شایسته حضور در فینال هستند و باید به آن‌ها احترام گذاشت. متاسفانه پاندمی باعث شده تا هواداران در ورزشگاه حضور نداشته باشند اما قطر به خوبی آماده است و ۵ درصد از ظرفیت ورزشگاه قابل استفاده برای تماشاگران است. حضور قطر در کوپا آمریکا؟ برای آن‌ها مهم است که تجربه کسب کنند. جام جهانی و کوپا آمریکای بعدی می‌تواند جام او باشد.

مدافع سابق تیم ملی برزیل در ادامه درباره شرایط نیمار گفت: او مسئولیت رهبری تیم ملی برزیل را دارد و من او را متمرکز می‌بینم. حضور مسی کنار او در فرانسه؟ اتفاق هیجان انگیری است. نمی‌دانم مسی به PSG می‌رود یا خیر اما اگر برود، برنده هواداران هسنتد. هواداران می‌گویند مارسلو تنبل شده؟ او خارق‌العاده است و توانایی‌های زیادی دارد. او مدافعین را دریبل می‌زند و از نبردهای یک در مقابل یک نمی‌ترسد. آیا او کافوی سمت چپ است؟ خیر. ترجیح می‌دهم بگویم من مارسلوی سمت راست هستم!

کافو درباره وضعیت راموس گفته: او بهترین مدافع دنیا است بدون هیچ شکی. از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی فوق‌العاده است. او کاپیتان بزرگی است که همیشه تیمش را رهبری می‌کنند. همیشه دوست دارم او در تیم من حضور داشته باشم. من رئیس رئال مادرید نیستم و شرایط سخت است اما او بازیکنی مثال زدنی است. ژاوی سرمربی بارسلونا شود؟ شاید حتی سرمربی اسپانیا شود. او توانایی‌اش را دارد! بازیکنان سبک خودم؟ به دنی کارواخال علاقه دارم. او یک بازیکن مهم برای رئال مادرید است.

1101