اولین موارد ابتلا به ویروس کرونا در باشگاه بارسلونا

اولین موارد ابتلا به ویروس کرونا در باشگاه بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی – اولین مورد ویروس کرونا در باشگاه بارسلونا هم مشاهده شد. رامون کانال، رییس بخش خدمات پزشکی باشگاه بارسلونا، اولین فردی است که در این باشگاه دچار ویروس کرونا شده است. این خبری است که لا وانگاردیا منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، همچنین مشخص شده که جوزپ آنتونی گوتیرس، پزشک تیم هندبال بارسلونا هم مبتلا به ویروس کرونا شده است. هر دو نفر در بیمارستان به سر می‌برند تا این بیماری در آنها درمان شود.

دکتر کانال که متولد 1961 است، در سال 2006 به بارسلونا پیوست. او در سه سال قبل از آن در دولت کاتالونیا حضور داشت. گوتیرس هم که متولد 1956 است، در سال 1993 به بارسلونا آمد و از آن هنگام تاکنون پزشک بارسا بوده است.

در همین حین، بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا در خانه در قرنطینه به سر می‌برند و طبق آخرین خبرها، مشکلی ندارند. در حال حاضر کل اسپانیا در قرنطینه است و مدت قرنطینه برای مردم این کشور به چهار هفته افزایش یافته است.

ستارگان بارسلونا در این مدت در خانه به تمرینات شخصی می‌پردازند. لوییس سوارز در حساب کاربری اینستاگرام خود تصاویری از خود منتشر کرده است که نشان می‌دهد از مصدومیت زانو رهایی یافته و بهبودی خود را به دست آورده است. به این ترتیب، او احتمالا پس از پایان دوران قرنطینه و آغاز مجدد لیگ‌های اروپایی، می‌تواند برای بارسلونا بازی کند.

8444