امیدواری رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا: از تیر ادامه می‌دهیم!

امیدواری رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا: از تیر ادامه می‌دهیم!

پایگاه خبری فوتبالی – رئیس فدراسیون فوتبالی ایتالیا، گابریل گراوینا امیدوار است فصل ۲۰-۲۰۱۹ سری‌آ در  جولای یا آگوست (تیر یا مرداد) ادامه پیدا کند.
به گزارش فوتبالی، لیگ ایتالیا هم مانند تمام لیگ‌های دنیا تعلیق یافته زیرا ویروس کرونا در ایتالیا قربانی‌های زیادی گرفته است. تا امروز بیش از چندین هزار مورد از این ویروس در سرزمین چکمه‌ای مشاهده شده است اما رئیس فدراسیون فوتبال این کشور امیدوار است با توجه به به تعویق افتادن یورو و المپیک مسابقات ادامه یابد.

گراوینا به رادیو مارته می‌گوید: تا جایی که می‌توانم امیدم را از دست نمی‌دهم و تمام تلاشم را می‌کنم تا لیگ ادامه پیدا کند. تسلیم شدن برای من سخت است. می‌دانم که زود است تا به یک تاریخ برای شروع فکر کنیم اما باید مثبت بیندیشیم. تلاش می‌کنیم تا اگر خواستیم به بازی‌های ادامه دهیم مورد حمایت یوفا و فیفا باشیم. در حال حاضر برای علایقات شخصی نمی‌توان اهمیت قائل بود و باید با عقل سلیم تصمیم گرفت هرچند تصمیم نهایی را فدراسیون خواهد گرفت. فردا یک قرار جدید با دولت خواهیم گذاشت. مسائل زیادی وجود دارد. نمی‌خواهیم از دولت پولی بگیریم اما دوست داریم برای نوسازی‌ها به ما کمک کند. هفته بعد هم یک ملاقات خواهیم داشت تا ایده‌هایمان برای عاقبت ماجرا را مطرح کنیم. من تعطیلی لیگ جاری را یک شکست می‌دانم که به سناریویی ناخوشایند منجر می‌شود. تا زمانی که بتوانم به رد کردن فرضیات ادامه می‌دهم.

1101