رییس یوونتوس به رییس لاتزیو: حالا برای ما ویروس‌شناس شدی؟

رییس یوونتوس به رییس لاتزیو: حالا برای ما ویروس‌شناس شدی؟

پایگاه خبری فوتبالی – تنش بین آندره‌آ آنیلی، رییس یوونتوس و کلودیو لوتیتو، رییس لاتزیو بالا گرفته است. این دو نفر در جلسه‌ای حضور داشتند که در آن بر سر نحوه به پایان رساندن این فصل سری آ صحبت شد.

به گزارش فوتبالی، شیوع ویروس کرونا باعث شده که این احتمال پیش بیاید که فصل 20-2019 سری آ به کلی لغو شود، اما کلودیو لوتیتو، رییس لاتزیو بر این باور است که فصل را می‌توان به پایان رساند.

در نشست اخیر، روسای باشگاه‌ها دور هم جمع شدند تا درباره سرانجام فصل صحبت کنند. در این میان رییس لاتزیو خوش‌بین بود و بر این باور بود که این امید وجود دارد که فصل را بتوان با انجام دیدارهای باقی‌مانده به پایان رساند. تیم او در کورس قهرمانی قرار دارد و در صورتی که فصل با انجام بازی‌های باقی‌مانده به پایان برسد، تیم او می‌تواند قهرمان شود. اما در صورتی که فصل نیمه‌کاره رها شود، شاید یوونتوس که حالا صدرنشین است به عنوان قهرمان معرفی شود، و این برای لوتیتو خوشایند نیست.

لوتیتو در این جلسه گفته است: «داده‌ها را دیده‌اید؟ ویروس دارد می‌رود! اما من باید بگویم که با متخصصان صحبت کرده‌ام، آنها که در خط مقدم مبارزه هستند، نه با پزشکان تیم‌های فوتبال!»

آنیلی هم در جواب او گفته است: «البته، تو حالا برای ما تبدیل به کارشناس ویروس‌شناسی شده‌ای!»

8444