افزایش شدید ارزش سهام یوونتوس با کمرنگ شدن کرونا در ایتالیا

افزایش شدید ارزش سهام یوونتوس با کمرنگ شدن کرونا در ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - دوشنبه فروش سهام باشگاه یوونتوس در بورس ایتالیا متوقف شد چرا که ارزش سهام این باشگاه ایتالیایی به شکل قابل توجهی افزایش یافته بود و به همین خاطر بورس تصمیم گرفت که جلوی فروش سهام این باشگاه گرفته شود.

به گزارش فوتبالی، پس از چندین هفته مشکل به خاطر شیوع ویروس کرونا، آمار مبتلایان و قربانیان در ایتالیا به شکل قابل توجهی کاهش یافته است و یکی از نمودهای بهتر شدن اوضاع مربوط به افزایش ارزش سهام باشگاه یوونتوس است.

سهام باشگاه یوونتوس که هشت سال پیاپی قهرمان لیگ ایتالیا شده در حال حاضر به سهمی 0.9 یورو رسیده است آن هم در حالی که در روز 12 مارس این باشگاه به کمترین ارزش سهام خود یعنی 0.54 یورو به ازای هر سهم رسیده بود اما حالا .با توجه به افزایش غیرمعمول سهام یوونتوس در نهایت مسئولان بورس فروش این سهام را متوقف کردند. البته باشگاه های دیگر فوتبال ایتالیا نظیر رم و لاتزیو نیز با افزایش ارزش سهام مواجه شده اند و 2.22 و 3.99 درصد رشد داشته اند.

در حال حاضر پیش بینی می شود که در هفته های آینده تمرینات تیم های ایتالیایی آغاز شود و حدود شش هفته دیگر مسابقات از سر گرفته شود هر چند که قطعا مسابقات بدون تماشاگر خواهد بود.