خلیل زاده: پولش را خارجی می‌گیرد، ما می‌شویم بی‌غیرت!

خلیل زاده: پولش را خارجی می‌گیرد، ما می‌شویم بی‌غیرت!

پایگاه خبری فوتبالی- بخشهای مهم صحبتهای شجاع خلیل‌زاده در برنامه نوروز فوتبالی را از قول خبرگزاری مهر برایتان نقل می‌کنیم:

  • قبلاً سابقه کار با گل محمدی نداشتم. تاکنون ندیده بودم یک مربی اینقدر برای تمرینات و بازی‌ها وقت بگذارد. خوشحالم یحیی گل محمدی و دستیارانش به پرسپولیس آمده‌اند. امیدوارم این کادر فنی جوان و با استعداد به حقشان برسند و خارج از ایران مربیگری کنند.
  • قرارداد یک میلیارد تومانی در ایران می‌شود ۶۰، ۷۰ هزار دلار که واقع پولی نیست. شاید مردم بگویند این مبلغ خیلی زیاد است ولی یک بازیکن خارجی معمولی ممکن است ۱۰۰ هزار دلار بگیرد. بازیکنان درجه سه خارجی به ایران می آیند. بعضی از آنها قیمتشان ۱۰۰ هزار دلار است ولی ۵۰۰ هزار دلار می‌بندند. بازیکن تاپ خارجی هیچ موقع به ایران نمی‌آید.
  • خارجی‌ها شکایت می‌کنند و پولشان را می‌گیرند. معلوم نیست این وسط چه چیزی رد و بدل می‌شود که مبلغ ۱۰۰ هزار دلاری یک بازیکن می‌شود ۵۰۰ هزار دلار. بازیکن ایرانی پولش را نمی‌گیرد و اگر شکایت کند می‌شود بی غیرت. در فوتبال ما بازیکن خارجی را بیشتر از بازیکن ایرانی دوست دارند. امیدوارم بیشتر به بازیکن ایرانی نگاه کنند. بازیکن ایرانی می سوزد. مهاجمی داشتیم که ۴۰۰ هزار دلار گرفت و فقط دو بازی انجام داد و رفت.
  •  با علی دایی کار نکرده‌ام. او بزرگترین فوتبالیست ایران و آقای گل جهان است. امیدوارم رکوردش (آقای گلی جهان) شکسته نشود. ما همیشه به او افتخار می‌کنیم.
  • ارزشمندترین بازیکن پرسپولیس در سال ۹۸: همه بازیکنان ارزشمند هستند ولی مهدی ترابی سال خوبی داشت و ستاره بود.
  • به امید خدا ۹۰ درصد قهرمانی ما مسجل شده است و امیدوارم لیگ برگزار شود تا پوکر قهرمانی کنیم.



1984