نظری: تلاش می کنم تا با ارتباطاتم، مشکلات استقلال را حل کنم

نظری: تلاش می کنم تا با ارتباطاتم، مشکلات استقلال را حل کنم

پایگاه خبری فوتبالی- گزینه حضور در هیات مدیره استقلال در خصوص احتمال  اضافه شدنش به این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، حجت نظری در گفت و گو با فوتبالی در خصوص احتمال حضورش در هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: هنوز هیچ حکمی به بنده ابلاغ نشده است اما صحبت هایی در خصوص حضورم در هیات مدیره استقلال انجام گرفته است.

وی در خصوص این که چه کمکی می تواند به استقلال داشته باشد گفت: اول این که استعفا ندهم( با خنده) اما جدا از شوخی  بالاخره ارتباطاتی که هر آدمی دارد از ارتباطاتش برای رفع مشکلات کمک می کند‌. اگر همه این ها با علاقه و انگیزه باشد بیشتر کمک می کند. با توجه به علاقه شدیدی که خودم به استقلال از بچگی داشتم و با توجه به ارتباطاتم فکر می کنم بتوانم به استقلال کمک کنم تا هوادار استقلال شرایط نابسامانی که امروز استقلال دارد را پشت سر بگذارد.

نظری در ارتباط با بدهی انباشته استقلال و این که چه برنامه ای برای حل این مشکل دارد اعلام کرد: یک نکته ای را نباید تعارف داشته باشیم به هر حال برخی ها به باشگاه استقلال آمده بودند و تعهداتی را در این باشگاه باید انجام می دادند که این تعهدات معوقه باقی مانده است و این که انتظار داشته باشیم تیم مدیریتی با روی کار آمدن تمام مشکلات را حل کند انتظار جالبی نیست اما اگر بخواهیم اتفاق ها را طوری رقم بزنیم که اوضاع باشگاه پایدار شود نیاز به زمان دارد و ما قطعا نیاز به حمایت دولت داریم. شاید اگر مدیریت باشگاه ها در اختیار بخش خصوصی بود بهتر اداره می شد اما مطمئنا تمام تلاش مان را خواهیم کرد و به عنوان کسی  که احتمال حضورش در هیات مدیره استقلال است تلاش می کنم تا از ارتباطات خصوصی یا دولتی ام برای حل مشکلات استقلال استفاده کنم.

گزینه حضور در هیات مدیره استقلال در ارتباط با این که با دیگر گزینه های حضور در هیات مدیره استقلال گفت: از ترکیب هیات مدیره خبر ندارم اما به هر حال گمانه زنی هایی صورت گرفته که بر اساس احتمال ها و گزینه هایی بوده که بنده با یکی  دو نفر از این اعضا صحبت هایی داشته ام که فکر می کنم در نهایت با توجه به گفته هایی که داشتیم فکر می کنم می توانیم افق خوبی را در آینده استقلال متصور شویم. 

9697