واکنش همسر آرتتا به کرونای سرمربی آرسنال: کمی ترسیده بودم!

واکنش همسر آرتتا به کرونای سرمربی آرسنال: کمی ترسیده بودم!

پایگاه خبری فوتبالی - بحران کرونا دنیای فوتبال را تحت تاثیر قرار داده است. میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال یکی از افرادی است که تست کرونایش مثبت اعلام شده است. حالا لورنا برنال همسر وی در مورد شرایط روزهای اخیر و ابتلای همسرش به این بیماری واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، همسر میکل آرتتا در پیامی در اینستاگرام در مورد شرایط سرمربی آرسنال نوشت:" میکل علائم یک ویروس را داشت.  خقیقتا اگر ویروس کرونا شایع نمی شد، فکر می کردیم که یک ویروس عادی است. هرگز در گذشته با چنین شرایطی از کار کردن مرخصی نمی گرفت. کمی تب داشت اما بیشتر از 38 درجه نبود. سردرد داشت. احساس ضعف می کرد اما خوب بود. غذا می خورد و زندگی عادی را دارد."

لورنا برنال می گوید که در ابتدا ترسی نداشته است اما زمانی که هزاران پیام نگران کننده دریافت کرده و خبر مثبت شدن تست کرونای میکل آرتتا به دستش رسیده، نگران شد و گفت:"حالم خوب بود اما وقتی که خبر پخش شد، تماس های زیادی دریافت کردم و افراد زیادی به من هشدار دادند و گفتند که شوهرم به کرونا مبتلا شده است. در ابتدا کمی ترسیدم. با خودم فکر کردم " شوهرم مبتلا شده و شاید من و فرزندانم هم مبتلا شده بودیم." حس می کردم علائمی دارم اما حقیقتا این همه هشداری که داده می شد، بیشتر نگرانم می کرد."

وی در پایان سعی کرد که با آرامش صحبت کند:" چیزی که به ما گفته اند و همه با آن موافق بودند، این است که این یک ویروس جدی نیست. یک ویروس عادی و رایج است و ممکن است که برخی علائم بیشتری به آن نشان بدهند و برخی علائم کمتر.  به من گفتند که شبیه به ویروس آبله مرغان است."