هفتمین بازیکن سمپدوریا هم دچار ویروس کرونا شد

هفتمین بازیکن سمپدوریا هم دچار ویروس کرونا شد

پایگاه خبری فوتبالی – بارتوش برژینسکی، بازیکن سمپدوریا اعلام کرده که آزمایش ویروس کرونای او مثبت بوده است. امروز فابیو دپائولی، هم‌بازی او در این تیم هم گفته بود که دچار کرونا شده است.

به این ترتیب برژینسکی هفتمین بازیکن سمپدوریا است که ویروس کرونا می‌گیرد. این ملی‌پوش لهستانی در شبکه‌های اجتماعی نوشته است: «متاسفانه نتیجه تست کووید-19 من مثبت درآمده است. من حالم خوب است. هرچند که اخیرا احتیاط را کاملا رعایت کرده بودم، نتوانستم مانع ابتلا به این ویروس شوم. به همین دلیل است که از شما می‌خواهم مسئولیت‌پذیر باشید و هر زمان که می‌توانید در خانه بمانید.»

مانولو گابیادینی اولین بازیکن سمپدوریا بود که تست کرونای او مثبت شده بود. کمی بعد از او اعلام شد که عمر کالی، آلبین اکدال، آنتونینو لا گومینا، و مارتن تورسبی از سمپدوریا هم دچار ویروس کرونا شده‌اند. این باشگاه اعلام کرده که دیگر خبر ابتلای بازیکنانش به این بیماری به‌شدت مسری را اعلام نمی‌کند تا باعث دغدغه مردم نشود.

دپائولی، مدافع کناری سمپدوریا که امروز نتیجه تست کرونای او هم مثبت اعلام شد گفته: «این هیولایی نامرئی است که بدون این که تبعیض قائل شود، به همه حمله می‌کند.» او در اینستاگرام نوشته است: «سلام دوستان! متاسفانه نتیجه کووید-19 من مثبت شد. من می‌خواهم به شما اطمینان بدهم که حالم خوب است. با رعایت اقدامات مناسب، و با گوش دادن به توصیه‌های افراد حوزه سلامت، می‌توانیم در بزرگ‌ترین بازی‌مان پیروز شویم و قوی‌تر از همیشه برگردیم.»

8444