رسمی / لیگ یک و لیگ دو فرانسه تعطیل شد

رسمی / لیگ یک و لیگ دو فرانسه تعطیل شد

پایگاه خبری فوتبالی – مقامات فرانسه هم اعلام کرده‌اند که تمامی مسابقات لیگ 1 و لیگ 2 این کشور تا اطلاع ثانوی به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل می‌شود.

به گزارش فوتبالی، شیوع این ویروس باعث شده که مسابقات کشورهای مختلف به تعطیلی کشیده شود. بسیاری از کشورها تصمیم گرفته‌اند که بازی‌هایشان را تا اطلاع ثانوی لغو کنند.

فوتبال فرانسه هم حالا این تصمیم را گرفته است. سازمان لیگ فرانسه تصمیم گرفته که دو دسته اول و دوم را فعلا تعطیل کند. در بیانیه این سازمان آمده است: «پس از اظهارات رییس جمهور درباره بحران سلامت مرتبط با ویروس کرونا، هیات مدیره سازمان لیگ حرفه‌ای فرانسه به اتفاق آرا تصمیم گرفت که مسابقات لیگ یک و لیگ دو را تا اطلاع ثانوی تعطیل کند.

همان طور که رییس جمهور دیروز اشاره کرد، باید به منافع جمعی بیش از هر چیزی بها داده شود. مساله اضطراری امروز این است که جلو گسترش این بیماری همه‌گیر گرفته شود، و از آسیب‌پذیرترین افراد جامعه حمایت شود. در پایان جلسه‌ای که قرار است چهار روز دیگر از سوی یوفا برگزار شود، هیات مدیره سازمان لیگ فرانسه هم جلسه‌ای خواهد داشت.»

نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه هم اعلام کرده که تمامی فعالیت‌های مرتبط به این فدراسیون هم به صورت موقت به حالت تعطیل درآمده است.

8444