گزارش ویژه/ تغييرات گسترده در تركيب هيات مديره استقلال

گزارش ویژه/ تغييرات گسترده در تركيب هيات مديره استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- اوضاع و احوال مالی باشگاه استقلال دقيقا شبيه احوال این روزهای  علی فتح الله زاده آنفولانزا گرفته شده است.

به گزارش فوتبالی، فتح الله زاده که همین اول کار حضورش در استقلال با کوهی از مشکلات و بدهی ها روبرو شده، از فرط فشار کار و ضعف جسمانی از يك سو استقلال بيمار است و از سوی دیگر باشگاه از نظر مالی، آنچنان در حوزه ضعف قرار دارد كه اگر بدهی های ريز و درشت استقلال پرداخت نشود با انواع و اقسام تهدیدها و حکم ها و محروميت های پنجره ای مواجه می شود که نگویید و نپرسید. مطمئنا اگر استقلال را در معرض کرونای اقتصادی ندانیم، حق مطلب ادا نمی شود. 

از سوی ديگر فتح الله زاده نتوانسته معاونان جديدش را معرفی كند. دليلش شايد علاوه بر آنفولانزایی که خدا را شکر کرونا نیست، شرایط سخت اقتصادی حاکم بر ایران و راه سخت جذب سرمايه و منابع مالی باشد.

 چك های حاجی فتح الله زاده ديگر كارايی سابق را ندارد و آنقدر بدهی به زمین و زمان سنگین است که سرپرست مدیرعاملی استقلال توانایی خرید زمان را هم ندارد. حالا خيلی از كارد ها به استخوان رسيده و خبری از پول نيست و اين امر باعث ناراحتی وزارت خانه و شخص وزير هم شده است. فتح الله زاده روی کمک وزارت حساب می کرد اما او تازه فهمیده وزارتخانه هم پول زیادی ندارد.

انتشار تصویر علی فتح الله زاده در بستر بیماری توسط جعفر نوجوان، سردبیر سابق روزنامه استقلال جوان و یکی از نزدیک ترین افراد به فتح الله زاده علاوه بر خویشاوندی، که انتقادهایی را هم باعث شد، به نوعی یک کار جالب توجه و ژورنالیستی هم بود و نشان داد استرس شرایط استقلال، آنقدر بدن فتح الله زاده را ضعیف کرده که چنین آنفولانزایی سختی گرفته است. حال او اصلا مساعد نیست و تازه او که سعی می کند پاسخ همه را بدهد، حتی به راحتی پاسخگوی تلفن همراهش نیست. فتح الله زاده پس از ۶ سال آمده و حالا وارث بدهی هایی شده که کمرشکن است.

وضعیت بحرانی است و شاید به همین دلیل باشد که وزارت ورزش بخواهد افراد اقتصادی جديدی را به بدنه مديريتی باشگاه اضافه كند. شايد كنار رفتن قهر آلود موسوی عضو متمول آبي ها حالا تاثير خودش را نشان داده است و همانطور که در خبرها داشتیم  گروهی در صدد ايجاد جو آشتی كنان بين اعضاي هيئت مديره هستند كما اينكه به نظر می رسد كدورت های مابين خليل زاده و موسوی در ديداری كه اخيرا داشته اند بر طرف شده است.

 با اضافه شدن دو عضو جديد و رفتن يك عضو حالا استقلالی ها به سمت يك هيات مديره يكدست و هماهنگ می روند و اين وسط بحث مدير عاملی باقی می ماند كه با توجه به شرایط جسمی علی فتح الله زاده و شرایط بسیار سخت در جفت و جور كردن منابع مالي برای باشگاه، اگر شنیدید فتح الله زاده از سرپرستی باشگاه استعفا کرد هم نباید تعجب کنید.

 ولی آنچه اين روزها از اوضاع و احوال استقلال پیش بینی می شود تغييرات گسترده ای است كه اين بار جديت و سرعت عمل بيشتری از وزارت ورزش و جوانان پیگیری می شود. بازگشت موسوی محتمل به نظر می رسد. آیا موسوی تنها بازمی گردد یا دوستان متمولش را هم به استقلال می آورد تا گره های مالی باشگاه ورشکسته استقلال را باز کنند؟

گزارش از سالار علیخواه/ پایگاه خبری فوتبالی

4344