دل نگرانی همسر مسی از شیوع ویروس کرونا

دل نگرانی همسر مسی از شیوع ویروس کرونا

پایگاه خبری فوتبالی- آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی با انتشار پستی در صفحه رسمی اش در اینستاگرام، نگرانی اش را از شیوع گسترده ویروس کرونا در اسپانیا و سایر نقاط جهان ابراز کرده و از مردم دنیا خواسته تا هشدارهای ارائه شده از سوی سازمان بهداشت جهانی را رعایت کنند تا بدین ترتیب مانع از گسترش بیشتر ویروس کرونا درسراسر دنیا شوند.

به گزارش فوتبالی، آنتونیا با انتشار ویدیویی از دکتر ماریا فان کرکوو، متخصص اپیدمولوژی سازمان جهانی بهداشت، نوشت:« باید شرایط را در نظر داشته باشیم و با گوش دادن به هشدارها، از مبتلا شدنمان به ویروس کرونا جلوگیری کنیم. من می خواهم از تمام افراد حرفه ای و متخصص در این شاخه به خاطر تلاشهایی که انجام می دهند تشکر کنم. برای آنها انرژی زیادی طلب می کنم و امیدوارم که همه چیز سریع تر حل شود.»

لازم به ذکر است که تمام فعالیتهای ورزشی باشگاه بارسلونا به جز تمرینات تیمهای حرفه ای این باشگاه لغو شده و در عین حال بازیهای لالیگا در دو هفته آتی هم به تعلیق درآمده و تا چند روز دیگردر مورد سرنوشت بازیهای باقی مانده از رقابت های این فصل لالیگا تصمیم گیری خواهد شد.

مقامات یوفا ساعاتی پیش ، دیدار تیمهای منچسترسیتی و رئال مادرید و همچنین مصاف تیمهای یوونتوس و لیون که قرار بود هفته آینده در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شود را تعلیق کردند ولی هنوز تکلیف دو بازی دیگر هفته آینده، یعنی جدال چلسی و بایرن مونیخ و همچنین رویارویی بارسلونا و ناپولی مشخص نیست.

6363