همسر مسی برای بازگشت به بارسلونا به این بازیکن فشار می‌آورد

همسر مسی برای بازگشت به بارسلونا به این بازیکن فشار می‌آورد

پایگاه خبری فوتبالی - همسر فوق ستاره‌ی آرژانتینی از حضور او در شهر پاریس ناراضی است و به برنده‌ی هفت توپ طلا برای بازگشت به بارسلونا فشار می آورد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ های اسپانیایی و فرانسوی، همسر لیونل مسی شرایط آب و هوایی سخت پاریس نسبت به بارسلون، زبان و شهری که با آن آشنا نیست را دوست ندارد. فرزندان این زوج نیز دلشان برای شهر بارسلون و دوستانشان در کاتالونیا تنگ شده است.

شرایط حالا به گونه ای پیش رفته که آنتونلا، همسر لیونل مسی به این بازیکن برای ترک پاری سن ژرمن فشار می آورد. البته او تنها کسی نیست که چنین کاری می کند و گفته شده که ژاوی هرناندز و دنی آلوز نیز برای این فوق ستاره‌ی آرژانتینی پیام فرستاده اند و او را برای بازگشت به بارسلونا تشویق کرده اند. ژاوی هرناندز معتقد است که حضور لیونل مسی، کمک خوبی به رشد بازیکنان جوان بارسلونا خواهد کرد.

البته این کارها شاید بی فایده باشد. اولاً لیونل مسی بازیکن پاری سن ژرمن است و برای دو فصل به این باشگاه فرانسوی ملحق شده و قرارداد امضاء کرده و امکان تمدید این قرارداد برای یک فصل دیگر نیز وجود دارد که البته اختیاری است.

مشکل دیگر، وضعیت مالی کاتالان هاست که اجازه‌ بازگشت به این فوق ستاره‌ی آرژانتینی را نمی دهد مگر این که لیونل مسی، یک فداکاری بزرگ مالی انجام دهد.

البته خانواده‌ی لیونل مسی از خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا به عنوان کسی که امکان خروج همسرشان را فراهم کرد، خشنود نیستند. در واقع خانواده‌ لیونل مسی شامل همسر و خورخه مسی، پدر این بازیکن، احساس می کنند که خوان لاپورتا به آن ها خیانت کرده و این رئیس باشگاه کاتالانی اکنون چهره‌ی محبوبی برای آن ها به حساب نمی آید.

9404