رسمی/ تعلیق بازیهای کوپا لیبرتادورس از ترس کرونا

رسمی/ تعلیق بازیهای کوپا لیبرتادورس از ترس کرونا

پایگاه خبری فوتبالی- کونمبول، بزرگترین ارگان فوتبال آمریکای جنوبی، با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد که مسابقات هفته سوم دور گروهی رقابتهای کوپا لیبرتادورس با توجه به شیوع ویروس کرونا به تعلیق درخواهد آمد.

به گزارش فوتبالی، بدین ترتیب بازیهایی که قرار بود بین روزهای 25 اسفند تا 2 فروردین در دور سوم مرحله گروهی جام لیبرتادورس برگزار شوند، لغو و برگزاری آنها به زمان دیگری موکول خواهد شد. البته بازیهایی که قرار بود امروز برگزار شوند، طبق برنامه از پیش تعیین شده، انجام خواهند شد و مصاف تیمهای ناسیونال با استودینانس د مریدا و همچنین دیدار تیمهای اینترناسیونال و گرمیو بدون هیچ دردسری برگزار خواهد شد و دیدار دوتیم راسینگ و آلیانسا لیما ، طبق دستور دولت آرژانتین پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران انجام خواهد شد.

مقامات کونمبول در عین حال اعلام کردند که در هفته های آتی در مورد تعویق احتمالی بازی های دیگری از سری رقابتهای کوپا لیبرتادورس تصمیم گیری خواهند کرد و همه چیز بستگی به روند پیشروی و شیوع ویروس کرونا در آمریکای جنوبی دارد. در روزهای اخیر و با ورود ویروس کرونا به منطقه آمریکای لاتین، دولتهای مختلفی در آمریکای جنوبی تصمیم به لغو لیگ های داخلی و یا برگزاری بازی ها بدون حضور تماشاگر گرفته اند.

 

6363