اکیپ: یورو 2020، به سال 2021 موکول خواهد شد

اکیپ: یورو 2020، به سال 2021 موکول خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- نشریه فرانسوی اکیپ در گزارشی به این نکته اشاره کرده است که مقامات یوفا در نظر دارند تا رقابتهای یورو 2020 را یک سال به تعویق انداخته و در سال 2021 برگزار کنند و به زودی به صورت رسمی این تصمیم را اعلام خواهند کرد. 

به گزارش فوتبالی، اکیپ در گزارشش یادآوری کرده که مقامات یوفا در روز سه‌شنبه هفته آینده، تصمیم قطعی خود مبنی بر لغو بازی های یورو2020 و برگزاری این بازیها در سال 2021 را اعلام خواهند کرد.

روزنامه میرر هم در گزارش مشابهی یادآوری کرده که مقامات یوفا تصمیم قطعی شان را برای برگزاری رقابتهای یورو 2020 در سال 2021 گرفته اند و روز سه شنبه مقامات یوفا و اتحادیه باشگاه های اروپایی در یک ویدیو کنفرانس این رابطه مذاکره واین خبر را به صورت رسمی اعلام خواهند کرد..

این تصمیم در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در قاره اروپا و لغو بازی های لیگ های داخلی فوتبال در کشورهای مختلف اروپایی و تعدادی از بازیهای لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا اتخاذ خواهد شد. چرا که با به تعویق افتادن بازیهای لیگ های داخلی کشورها، مقامات فوتبال را حسابی نگران کرده است و حالا و در صورتی که تصمیم به انتقال رقابتهای یورو 2020 به سال 2021 گرفته شود، مقامات فوتبال در کشورهای مختلف اروپایی نفس راحتی خواهند کشید، چرا که بدین ترتیب این فرصت برایشان فراهم خواهد شد تا با فروکش شیوع ویروس کرونا در اروپا، بازیهای عقب افتاده لیگ های داخلی را دنبال کرده وتکلیف قهرمان فصل را کمی دیرتر از هر سال روشن کنند.

6363