گزارش ویژه/ خانه تکانی در هیات مدیره استقلال با طعم آشتی کنان

گزارش ویژه/ خانه تکانی در هیات مدیره استقلال با طعم آشتی کنان

پایگاه خبری فوتبالی- منتظر یک آشتی کنان در استقلال باشید.

به گزارش فوتبالی، اینطور که به نظر می‌رسد باید شاهد تغییراتی در هیات مدیره استقلال باشیم. یکی دو روزی می‌شود که صحبت از بازگشت عبدالرضا موسوی به هیات مدیره و همچنین اضافه شدن رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی به تیم مدیریتی استقلال شده است. گمانه‌زنی‌هایی که به نظر می‌رسد صحت داشته باشد و به زودی این دو چهره اقتصادی را در هیات مدیره استقلال ببینیم.

با توجه به آنکه استقلال مشکلات مالی زیادی دارد(یکی از مدیران باشگاه به خبرورزشی گفته که این تیم تا آخر فصل 45 میلیارد تومان می‌خواهد) به همین دلیل استقلال به افرادی نیاز دارد که بتوانند به باشگاه پول تزریق کنند.

اگر چه عبدالرضا موسوی به نزدیکانش گفته که برنامه‌ای برای بازگشت به استقلال ندارد اما بعد از مصاحبه دیروز اسماعیل‌ خلیل‌زاده و حمایت او از موسوی، این بحث مطرح شده که احتمالا به زودی کدورت‌های به وجود آمده بین موسوی و فتح‌الله‌زاده هم برطرف خواهد شد تا شرایط برای بازگشت موسوی به هیات مدیره استقلال اضافه شود.

منزوی رفتنی شد؟

اما در شرایطی که صحبت از اضافه شدن دو چهره اقتصادی( شاید هم یک چهره اقتصادی و یک عضو شورای شهر) به هیات مدیره باشگاه استقلال است، گویا کامران منزوی به همکاری خود با استقلال خاتمه داده است. خبرآنلاین درباره این موضوع نوشته:" کامران منزوی، عضو هیات مدیره به همراه میرشاد ماجدی از دی ماه ٩٨ استعفای خود را به وزیر  ورزش داده بودند که در همان مقطع با استعفای ماجدی موافقت شد و استعفای منزوی طی سه روز گذشته مورد موافقت وزیر قرار گرفته است.

1984