موسوی به استقلال برمی‌گردد یا برنمی‌گردد؟

موسوی به استقلال برمی‌گردد یا برنمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی- بازگشت عبدالرضا موسوی به مدیریت استقلال را چقدر باید جدی گرفت؟

به گزارش فوتبالی، موسوی که طی یکی دو هفته گذشته مصاحبه‌های جنجالی متعددی انجام داده و از حضور در هیات مدیره استقلال انصراف داده بود، حالا و به خاطر مشکلات مالی باشگاه، شاید دوباره به هیات مدیره برگردد.

امروز برایتان نوشتیم که مصاحبه خلیل‌زاده با خبرگزاری فارس و همچنین گزارش روزنامه فرهیختگان نشان می‌دهد که مدیران استقلال در تلاش هستند تا دوباره از موسوی برای حل مشکلات مالی تیمشان استفاده کنند.

حالا یک کانال تلگرامی به نام توتال هم به این موضوع پرداخته و نوشته به جز موسوی، رضا حدادیان هم دیگر گزینه مدیران استقلال برای حل مشکلات مالی باشگاه است.

به نوشته این کانال تلگرامی، رضا حدادیان مالک هواپیمایی وارش و موسوی عضو مستعفی هیأت مدیره استقلال،دو گزینه‌ای هستند که توسط فتح‌اللّه‌زاده و خلیل زاده انتخاب شده و به اطلاع وزیر رسیده‌اند و در آستانه سررسید پرداخت بدهی‌های سنگین باشگاه استقلال،سلطانی فر و فتح‌اللّه‌زاده در انتظار پاسخ نهایی حدادیان و موسوی هستند تا استقلال از زیر بار محرومیت‌های احتمالی فرار کند. البته این اخبار در شرایطی منتشر شده که موسوی به نزدیکانش گفته برنامه‌ای برای بازگشت به استقلال ندارد.

1984