ویروس کرونا، کنفرانس خبری زیدان را هم لغو کرد

ویروس کرونا، کنفرانس خبری زیدان را هم لغو کرد

پایگاه خبری فوتبالی- ویروس کرونا این روزها حسابی در سراسر دنیا دردسرساز شده و در روزهای اخیر تاثیرات منفی فراوانی هم در دنیای فوتبال داشته است.

به گزارش فوتبالی، حالا مقامات باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفته اند تا کنفرانس خبری زین الدین زیدان قبل از بازی این هفته تیمشان مقابل ایبار را لغو کنند و درعین حال درهای شهرک والدبباس به روی خبرنگاران بسته خواهد بود و در نتیجه خبرنگاران اجازه بازدید از جلسه تمرینی شاگردان زیدان را نخواهند داشت.

با بسته شدن درهای شهرک ورزشی والدبباس ، مدیران باشگاه مادریدی تصمیم گرفته اند تا بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم را در مقابل ویروس کرونا محافظت کنند. این درحالی است که در روزهای اخیر برخی از چهره های ورزشی از جمله تعدادی از اعضای کادر فنی باشگاه آژاکس آمستردام به این ویروس مبتلا شده اند.

به همین ترتیب و در صورتی که در نهایت بازی دو تیم رئال مادرید و ایبار که قرار است روز جمعه برگزار شود، انجام پذیرد، خبرنگاران اجازه حضور در جایگاهشان در ورزشگاه را نخواهند داشت و تنها چند فیلمبردار اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا خواهند کرد.

ساعاتی پیش مقامات لالیگا اعلام کردند که رقابت های لیگ اسپانیا دست کم برای دو هفته پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد.

6363