رئال بتیس 2 – رئال مادرید 1: صدر جدول، تقدیم به بارسلونا!

رئال بتیس 2 – رئال مادرید 1: صدر جدول، تقدیم به بارسلونا!

پایگاه خبری فوتبالی – رئال مادرید فرصت بازگشت به صدر جدول لالیگا را از دست داد. آنها با گل دیرهنگام کریستین تیو در خانه رئال بتیس شکست خوردند، و به این ترتیب صدر جدول را تقدیم بارسلونا کردند.

تیم زین‌الدین زیدان توانسته بود با پیروزی در کلاسیکو برابر بارسلونا به صدر جدول برسد، اما در این هفته تیم کیکه ستین برابر رئال سوسیه‌داد پیروز شد، و رئال با شکست در خانه بتیس حالا دو امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.

رئال مادرید در این بازی نمایشی در سطح پایین داشت، و بتیس تیم برتر میدان بود. آنها با ضربه سیدنی در دقیقه 40 به گل اول رسیدند. در یک صحنه، توپ به نظر می‌رسید به دست مدافع رئال برخورد کرده باشد و لحظاتی بعد، بازیکن بتیس هم در محوطه جریمه سرنگون شد، اما توپ در نهایت به سیدنی رسید و این مدافع با شوتی محکم گل زد. داور هم با آوانتاژ گل را پذیرفت.

سیدنی پنج دقیقه بعد خطای پنالتی مرتکب شد و مارسلو را سرنگون کرد. کریم بنزما پنالتی حاصل را به گل تبدیل کرد. فرلان مندی هم در دقیقه 71 ضربه‌اش را به تیر دروازه رئال زد.

سپس در دقیقه 82 بود که کریستین تیو، بازیکن سابق بارسلونا دروازه رئال را باز کرد. بنزما توپ را لو داد، و تیو در موقعیتی تک به تک گل زد. به این ترتیب رئال در پنج بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها تنها یک برد داشته که آن هم برابر بارسلونا بوده است. بتیس به این ترتیب اولین برد خود در هفت بازی اخیر در لالیگا را به دست آورد.

8444