درگیری تادیچ و دِست در بازی آژاکس مقابل هیرنفین

درگیری تادیچ و دِست در بازی آژاکس مقابل هیرنفین

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدار آژاکس آمستردام مقابل هیرنفین در لیگ هلند که با برد 3-1 آژاکس به پایان رسید، اتفاق عجیبی  رخ داد و دوسان تادیچ و سرجینو دِست، بازیکنان آژاکس با هم درگیر شدند.

به گزارش فوتبالی، این اتفاق در دقیقه 41 بازی و زمانی رخ داد که تادیچ کاپیتان آژاکس، در یک صحنه به انتقاد از عملکرد تیمش پرداخت. دست که در جناح راست آژاکس بازی می کند، در مقابل این گله گذاری های کاپیتان تیمش سکوت نکرد و  با تادیچ صرب درگیر شد.. همین اتفاق تادیچ را حسابی عصبانی کرد و درگیری بالا گرفت... این دو نفر با هم درگیرشدند و حسابی گرد و خاک به پا کردند.

بعد از به صدا در آمدن سوت پایانی بازی هم تادیچ و دست در حالی که به سمت رختکن حرکت می کردند، با هم به جرو بحث می پرداختند. تادیچ که این روزها زیر نظر سران بایرن مونیخ قرار دارد، در این بازی دو گل از سه گل تیمش را در فاصله سه دقیقه به ثمر رساند و در دقایق 57 و 60 مسابقه برای آژاکس گلزنی کرد.

تادیچ در پایان بازی در گفتگو با فاکس سپورت به این نکته اشاره کرد که این درگیری اتفاقی بود که در جریان مسابقه رخ داد:« این بروز احساسات مربوط به فوتبال است. دِست پسر خوبی و بازیکن خوبی است. آنچه رخ داد اتفاقی طبیعی است. چون کاملا طبیعی است که در زمین چمن احساساتت را بروز بدهی.»

6363