جزئیات پیشنهاد یوونتوس به زیدان برای تابستان آینده

جزئیات پیشنهاد یوونتوس به زیدان برای تابستان آینده

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در نظر دارد که برای فصل آینده نیمکت خود را به دست زین الدین زیدان بسپرد و مربی فرانسوی را جایگزین مائوریزیو ساری کند.

به گزارش فوتبالی، دیلی میل ادعا کرده است که باشگاه تورینی در نظر دارد که به زیدان مبلغ سالانه 8 میلیون یورو دستمزد بدهد تا بدین ترتیب قید حضور در رئال مادرید را بزند و راهی تورین شود. البته نکته عجیب در مورد خیر رسانه انگلیسی این است که چند هفته پیش نشریه فرانسوی اکیپ اعلام کرده بود که زیدان در رئال مادرید سالی 16.8 میلیون یورو دستمزد می گیرد و منطقی نیست که به خاطر مبلغی کمتر راهی یووه شود!

قرارداد فعلی زیدان با رئال مادرید تا سال 2022 اعتبار دارد اما بر اساس قرارداد می تواند در هر زمانی که بخواهد بدون پرداخت غرامت، قرارداد خود را فسخ کند. رابطه زیزو با یوونتوس خیلی خوب است و رفاقتش با آنیلی مالک یووه می تواند این انتقال را نهایی کند.

زیدان که بین سالهای 1996 تا 2001 خودش در یوونتوس بازی می کرده می تواند دوباره در تورین به بازیکن محبوبش کریستیانو رونالدو ملحق شود. ستاره پرتغالی و زیزو دوران درخشانی در رئال مادرید داشتند که به کسب سه چمپیونزلیگ پیاپی منجر شد که رکوردی بی سابقه در تاریخ فوتبال اروپا به شمار می رود.