قرنطینه شدن اعضای کادر فنی آژاکس به خاطر کرونا

قرنطینه شدن اعضای کادر فنی آژاکس به خاطر کرونا

پایگاه خبری فوتبالی-  سه نفر از اعضای کادر فنی باشگاه آژاکس آمستردام به خاطر احتمال ابتلا به ویروس کرونا قرنطینه شده اند.

به گزارش فوتبالی، این روزها اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس آمستردام حسابی تنها شده و زنگهای خطر دراین باشگاه به صدا درآمده است. سه نفر از اعضای کادر فنی باشگاه آژاکس، این روزها در قرنطینه به سر می برند؛ چرا که روز جمعه هفته گذشته در جشن تولد فردی حضور داشتند که روز چهارشنبه، تست ابتلای او به ویروس کرونا مثبت اعلام شده است.

طبق گزارش منتشره در روزنامه هلندی دی تلگراف، حالا کریستین پولسن، بازیکن سابق سویا که این روزها دستیار تن هاگ است، آلساندرو شوئنمیکر، پزشک تیم آژاکس و یکی از فیزیوتراپهای آژاکس در قرنطینه به سر می برند. در نتیجه این سه نفر در جلسه تمرینی روز پنجشنبه آژاکس غایب بودند و تن هاگ در توضیح غیبت این سه نفر، این موضوع را به شاگردانش اعلام کرد. طبق اعلام میل برینکهویس، سخنگوی باشگاه آژاکس، در صورتی که در طول یک هفته، هیچ نشانه و اثری از ویروس کرونا در این سه نفر دیده نشود، آنها قادر خواهند بود تا به زندگی عادی شان بازگردند. 

روز چهارشنبه بود که آژاکس در دیدارش مقابل اوترخت با نتیجه 0-2 شکست خورد و نتوانست به فینال جام حذفی هلند راه پیدا کند. هفته گذشته هم ختافه، آژاکس را از گردونه رقابتهای لیگ اروپا کنار زد و روز یکشنبه هم آلکمار موفق شد تا در لیگ هلند از سد آژاکس عبور کند و به صدر جدول برسد و اوضاع در یک هفته اخیر اصلا به کام تن هاگ و شاگردانش نبوده است.

6363