عوارض تعطیلی تمرینات استقلال

عوارض تعطیلی تمرینات استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- آیا تعطیلی 10 روزه تمرینات استقلال برای این تیم تبعاتی خواهد داشت؟

به گزارش فوتبالی، بعد از آنکه مشخص شد رقابتهای لیگ برتر تا 14 فرودین سال آینده برگزار نخواهد شد، سرمربی استقلال تصمیم گرفت تمرینات تیمش را به مدت 10 روز تعطیل کند.

اگر چه تعطیلی تمرینات استقلال در ظاهر اتفاق درستی است اما قطعا مدت طولانی این تعطیلات نگرانی‌هایی نزد هواداران استقلال را به وجود خواهد آورد.

مهمترین نگرانی هواداران استقلال، آینده سه بازیکن خارجی تیمشان خواهند بود. آنها که از باشگاه درخواست مرخصی داشته‌اند، در صورت موافقت باشگاه با خروجشان از کشور، ممکن است به دلیل کرونا و همچنین وضعیت مالی باشگاه، در موعد مقرر به تهران برنگردند که قطعا این قضیه برای استقلال مشکل ساز خواهد شد.

از طرف دیگر تیمی که دچار افت در هفته‌های اخیر شده، قطعا باید تمرینات بیشتر، دوباره خودش را به شرایط ایده‌ال برساند منتهی مجیدی تصمیمی متفاوت گرفته که حتما از دید خودش دلایل منطقی برای این کار داشته. او حتما می‌داند که به احتمال زیاد، باید دوباره به شاگردانش به خاطر تعطیلات نوروزی، چند روزی استراحت دهد و این موضوع می‌تواند برنامه ریزی تیمش را به هم بزند.

نکته دیگر اینکه بازیکنی مثل فرشید اسماعیلی به تازگی از بند مصدومیت رها شده و به تمرینات استقلال برگشته بودد و برای رسیدن به آمادگی صد درصد باید حضور مرتبی در تمرینات گروهی داشت منتهی حالا مجبور است به صورت انفرادی تمرین کند.

1984