نگاه مجیدی به بازیکنان جوان؛ در انتظار سورپرایز جدید

نگاه مجیدی به بازیکنان جوان؛ در انتظار سورپرایز جدید

پایگاه خبری فوتبالی- توجه ویژه به بازیکنانی همچون شاهین طاهرخانی و زکریا مرادی در بازی‌های اخیر استقلال نشان می‌دهد فرهاد مجیدی نگاه امیدوارانه‌ای به نیروهای جوان تیمش دارد و قصد دارد از این دست بازیکنان بیشتر بهره بگیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایران‌ورزشی، مجیدی که خود در روزگار جوانی توانست صاحب پیراهن استقلال شود و با درخشش‌های خیره کننده‌اش در تیم بهمن به عرش رسید در استقلال نیز همان رویه‌ای را در پیش گرفته که روزگاری موجب ظهور خودش در فوتبال شد. فرهاد گرچه همواره به جذب نیروهای با تجربه و به اصطلاح ستاره تأکید دارد اما از بازیکنان جوان نیز غافل نیست و به تناوب می‌کوشد از آنها استفاده حداکثری ببرد و دایره توجه خود را تنها معطوف به نامی‌ها نکند. در بازی‌های اخیر دیدیم که فرهاد مجیدی تا چه اندازه به شاهین طاهرخانی اعتماد کرد. این مدافع جوان به رغم آنکه گاهی متزلزل نشان می‌داد اما در روزهایی که یزدانی در ترکیب حضور نداشت توانست جای خالی این بازیکن را پر کند. گرچه طاهرخانی هنوز به بازیکن ایده‌آلی بدل نشده اما بازی گرفتن از او برای استقلال مدافعی برای آینده پدید آورده است.

در همان ایام که طاهرخانی به میدان می‌رفت، مجیدی بازیکن دیگری به نام زکریا مرادی را هم به هواداران استقلال معرفی کرد. مرادی حتی در لیگ قهرمانان آسیا نیز به میدان رفت تا مشخص شود فرهاد مجیدی حتی از بازی گرفتن از این دست بازیکنان در بازی‌های فوق حساس نیز غافل نیست و ابایی از اعتماد به این دست مردان ندارد. آینده‌دارهایی که شاید روزگاری بتوانند همچون جباری، تیموریان، صادقی، قربانی، حیدری، طالب‌لو و خیلی‌های دیگر در استقلال بدرخشند.

مجیدی به احتمال زیاد در روزهای آتی دست می‌گذارد روی دیگر جوان‌ها تا شاید از آنها مردانی برای آینده پدید آورد. یکی دیگر از بازیکنانی که یقینا می‌تواند پروسه مجیدی را کامل کند، سینا خادم پور است. هافبک جوانی که این روزها به سبب توجه مجیدی به طاهرخانی و مرادی بیش از همیشه تشنه بازی است و انتظار می‌کشد تا درهای خوشبختی به رویش باز شود و او نیز به مانند دیگر جوان‌ها در ترکیب استقلال به میدان برود. خادم پور با توجه به اینکه سابقه بازی در تیم‌های گل‌گهر و فجر را دارد می‌تواند گزینه مطمئنی برای فرهاد مجیدی باشد. هرچند که در پست او ستاره‌ها ترکیب استقلال را قبضه کرده‌اند اما بعید است که انگیزه‌های این بازیکن مانع از درخشش در ترکیب استقلال شود. خادم‌پور با قامتی در حدود 190 سانتی‌متر البته تکنیک قابل توجهی دارد که این ویژگی در تمرینات استقلال نیز کاملاً قابل رویت است. خادم‌پور شاید به زودی سومین جوان گمنامی باشد که توسط مجیدی به بازی گرفته خواهد شد. شاید او سورپرایز تازه آقا فرهاد در ‌ترکیب استقلال باشد.

1984