انتظاری: سه امتیاز را از دهان شیر بیرون کشیدیم

انتظاری: سه امتیاز را از دهان شیر بیرون کشیدیم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن گلزن پارس جنوبی برابر تراکتور، از شرایط کنونی ابراز نگرانی کرد و از مسوولان خواست شرایط بازیکنان و ترس از کرونا را هم جدی بگیرند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، نیما انتظاری در جدال با تراکتور موفق شد از روی نقطه پنالتی تک گل حساس و سرنوشت ساز تیمش را به ثمر برساند. او درباره این برد گفت: خدا را شکر. قطعا در تمامی مراحل زندگی و فوتبال تلاش کنید در نهایت به هدف تان دست پیدا می کنید. در چند هفته اخیر علیرغم تمام مشکلاتی که داشتیم در نهایت جواب زحمات و تلاش خودمان را گرفتیم. سه امتیاز از دهان شیر بود و خدا را شکر که این برد را برای هواداران کسب کردیم.


وی با اشاره به نگرانی از ویروس کرونا گفت: با بازیکنان دیگر تیمها هم که صحبت می کردیم آنها هم می گفتند که بازیکنان هم انسان هستند. خوب است که هواداران نیامدند و در معرض خطر نیستند اما بازیکنان هم نگران این موضوع هستند و بهرحال ما هم درگیر سفر، اردو و تمرینات و البته بازی هستیم و این نگرانی بزرگ برای ما هم وجود دارد.


انتظاری در پایان برد و گلش را تقدیم به هواداران پارس جنوبی کرد و گفت: این برد را تقدیم به هواداران می کنم. درست است که آنها در این بازی حضور نداشتند ولی لایق بهترین اتفاقات هستند و این برد را تقدیم آنها می‌کنم.

7413