پیش بازی تراکتورسازی – پارس جنوبی جم؛ شام آخر پرشورها در سهند!

پیش بازی تراکتورسازی – پارس جنوبی جم؛ شام آخر پرشورها در سهند!

وب سایت رسمی فوتبالی- تراکتورسازی در آخرین میزبانی خود در فصل جاری لیگ برتر پذیرای پارس جنوبی جم خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، پرشورهای تبریزی برای آخرین بار در این فصل به یادگار امام می آیند تا حامی تیمشان در مصاف با تیم جنوبی باشند. بدون شک در پایان فصل تراکتور با تغییرات زیادی در بدنه بازیکنان تیمش روبرو خواهد شد و از همین رو این پیکار را می توان شام آخر تی تی ها با هوادارانشان تعبیر کرد.

دو تیم در چارچوب هفته بیست و نهم در حالی به مصاف یکدیگر می روند که این مصاف برای برای تراکتورسازان از اهمیت بالایی برخوردار است و آن ها برای اینکه سهمیه لیگ قهرمانان اسیا را به دست آوردند، به پیروزی در این بازی نیاز دارند.

شاگردان مهدی تارتار در 28 بازی گذشته لیگ برتر 7 پیروزی، 8 تساوی و 13 شکست داشته اند. جمی ها  همچنین آمار 27 گل زده و 31 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. شاگردان تارتار با 29 امتیاز در رده دوازدهم جدول حضور دارند.

در آن سوی میدان تراکتوری ها در 28 بازی گذشته 14 پیروزی ، 8 تساوی و 6 شکست داشته است. آنها آمار 39 گل زده و 22 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. آنها با 50 امتیاز در رده پنجم حضور دارند.

تراکتورسازی پس از سه باخت پیاپی و یک تساوی خطر از دست دادن سهمیه را احساس می کند. آن ها دو امتیاز از پدیده و سه امتیاز از استقلال عقب هستند و این بازی از اهمیت بالایی برای آن ها در راه رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا برخوردار است.


هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران 

تراکتورسازی تبریز - پارس جنوبی جم

تبریز، ورزشگاه یادگار امام

شنبه 21 اردیبهشت 1398 ساعت 21:30 

تیم داوری: رضا عادل- کمک ها: آرمان اسعدی – یعقوب حجتی

رتبه در جدول: تراکتور با 28 بازی و 50 امتیاز در رده پنجم و پارس جم با 28 بازی و 29 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند.

محروم: محسن فروزان از تراکتورسازی


2526