سوژه شدن پیراهن عجیب و متفاوت بازیکن اسبق منچستریونایتد در NBA

سوژه شدن پیراهن عجیب و متفاوت بازیکن اسبق منچستریونایتد در NBA

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر هرناندز ملقب به چیچاریتو مهاجم مکزیکی اسبق رئال مادرید و منچستریونایتد شب گذشته به همراه نامزدش سارا کوهان به تماشای مسابقات لیگ بسکتبال آمریکا نشست که البته بیش از هر چیزی پیراهن عجیب و متفاوتش توجه کاربران شبکه های اجتماعی را جلب کرد.

به گزارش فوتبالی، ستاره مکزیکی 31 ساله در زمستان گذشته به لس آنجلس گالکسی پیوست تا جانشین زلاتان ایبراهیموویچ در تیم آمریکایی شود. چیچاریتو و نامزدش شب گذشته به تماشای پیروزی لس آنجلس لیکرز در مقابل نیواورلئانز پلیکانس نشستند. 

چیچاریتو

سارا کوهان، نامزد چیچاریتو مدل و وبلاگ نویسی است که شب گذشته به همراه وی به تماشای مسابقات لیگ بسکتبال آمریکا نشست. لبران جیمز شب گذشته با کسب چهل امتیاز برای تیم لیکرز نمایش درخشانی از خود ارائه داد و درخشید. زیون ویلیامسون تازه وارد هم سیزدهمین بازی خود را بعد از مصدویمتش انجام داد. 

اما برای هواداران پیراهن چیچاریتو از هر چیزی جالب تر بود چرا که نیمی از پیراهنش با یک طرح بود و نیمی دیگر با طرحی کاملا متفاوت. بازیکن باتجربه فوتبال مکزیک پس از ده سال حضور در فوتبال اروپا حالا دوباره به آمریکای شمالی برگشته تا دوران فوتبالش را ادامه بدهد و منتظر آغاز لیگ فوتبال آمریکا برای شروع زندگی جدیدش است.