عضو هیات مدیره استقلال: انتخاب سرپرست بر عهده باشگاه است نه سرمربی

عضو هیات مدیره استقلال: انتخاب سرپرست بر عهده باشگاه است نه سرمربی

پایگاه خبری فوتبالی- عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: من با فرهاد مجیدی اختلافی ندارم و او را دوست دارم اما حتی آنهایی که کوچک‌ترین آشنایی داشته باشند، می‌دانند که انتخاب سرپرست بر عهده باشگاه است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «عبدالرضا موسوی»  اظهار داشت: من برای مدیرعاملی «علی فتح‌االله‌ زاده» در استقلال تلاش زیادی انجام دادم و حتی با وزیر ورزش و جوانان نیز صحبت کردم.

وی افزود: در گفت‌وگویی که با مسعود سلطانی‌فر داشتم، اعلام کردم که باشگاه استقلال را  با سرپرستی نمی‌توان اداره کرد و باید برای این تیم مدیرعامل انتخاب کرد. پیشنهاد من فتح‌الله‌زاده بود و اعلام کردم هواداران وی را قبول دارند و وی سابقه مدیریت باشگاه استقلال را در کارنامه دارد.

موسوی خاطرنشان کرد: دیروز برای مدیرعاملی فتح‌الله زاده تلاش زیادی کردم و از او خواستم با حضور در دفترم این کار را به پایان برسانیم اما وی اعلام کرد در جلسه‌ای حضور دارد و جواب تلفن‌هایم را نداد و پس از این که کامران منزوی از دفتر من راهی دفتر خلیل‌زاده شد اعلام کرد فتح‌الله‌زاده در آنجا حضور دارد.

موسوی تصریح کرد: اگر استقلال مدیرعامل داشته باشد، من در امور این باشگاه دخالتی نمی‌کنم و اگر در این مدت کاری انجام دادم به خاطر استقلال بوده است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در کیش به سر می‌برد، تاکید کرد: با توجه به دوری از تهران  از صورتجلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بی‌خبر هستم اما من یکی از اعضای هیات مدیره هستم و اگر اکثریت تصمیم به انجام کاری گرفته‌اند آن را به طور رسمی اعلام کنند. شاید رودرو صحبت کنیم تا خیلی از مسائل روشن شود.

عضو هیات مدیره  باشگاه استقلال در پایان درباره حمایت فرهاد مجیدی از سرپرستی سعید رمضانی گفت: هر کس می‌تواند نظر خودش را دهد و فرهاد مجیدی نیز نظر خودش را گفته است، من با او اختلافی ندارم و برعکس او را دوست دارم اما حتی آنهایی که کوچک‌ترین آشنایی داشته باشد می‌دانند انتخاب سرپرست بر عهده باشگاه ست. سابقه فرهاد مجیدی در استقلال بیشتر از من است و شاید او چیزهایی را می‌بیند که من نمی‌بینم و من نیز از نظر مدیریت مسائلی را مشاهده می‌کنم. شاید اختلاف نظری باشد ولی مشکلی وجود ندارد. من با مجیدی هیچ مشکل شخصی ندارم و همه ما یک هدف به نام استقلال داریم.حضور پرویز مظلومی به عنوان سرپرست استقلال مصوب هیات مدیره بود و نمی‌دانم چرا اطلاع رسانی نشد.

1984