داور بازی رئال مادرید و بارسلونا مشخص شد

داور بازی رئال مادرید و بارسلونا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - ماتئو لاهوز قضاوت ال کلاسیکو در روز یکشنبه هفته آینده ساعت 23:30 در ورزشگاه برنابئو را به عهده خواهد داشت. گونزالس گونزالس هم قرار است که سرپرست اتاق داوری ویدئویی باشد.

به گزارش فوتبالی، انتقادهای شدید سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید از هرناندز هرناندز داور بازی رئال مادرید و لوانته باعث شده بود تا انتخاب ال کلاسیکو حائز اهمیت باشد. ماتئو لاهوز برای هر کدام از رئال مادرید و بارسلونا 30 بار سوت زده است.

رئال مادرید با قضاوت ماتئو 21 برد، سه تساوی و شش شکست نصیبش شده ، سه بازیکن از رئال اخراج شده و چهار بازیکن از حریف، هفت پنالتی به سود رئال گرفته شده و هیچی به ضرر این تیم. بارسلونا نیز با قضاوت این بازیکن 23 برد، شش تساوی و فقط یک شکست داشته، پنج بازیکن از بارسا و 9 بازیکن از حریف اخراج شده ان، شش پنالتی به سود بارسا گرفته شده و یکی به ضرر این تیم. آخرین قضاوتش برای بارسا با پیروزی مقابل اتلتیکو در واندا متروپولیتانو همراه شده است.

ماتئو از آن داورانی است که زیاد با بازیکنان صحبت می کند و تصمیم هایش را برای آنها توضیح می دهد.  تنها قضاوت وی در ال کلاسیکو به فصل 15-2014 برمی گردد که بارسا در نیوکمپ با نتیجه دو بر یک پیروز شد و در نهایت به قهرمانی لیگ رسید.