بند عجیب در قرارداد بازیکن اروگوئه‌ای: غیبت در بازیها برای تماشای کنسرت!

بند عجیب در قرارداد بازیکن اروگوئه‌ای: غیبت در بازیها برای تماشای کنسرت!

پایگاه خبری فوتبالی - سانتیاگو بیگوته لوپز کاپیتان تیم اروگوئه ای ویا اسپانیولا که به شدت طرفدار گروه موسیقی "پاتریسیو ری " و رهبر آن " ایندیو" است، در قرارداد جدیدی که با این تیم امضا کرده، بند عجیبی را لحاظ کرده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم اروگوئه ای به تازگی قراردادش را با تیم ویا اسپانیولا تمدید کرده اما در قرادراد وی یک بند عجیب لحاظ شده است.  در این بند نوشته شده است که او هر زمان که بخواهد، آزادانه این اجازه را دارد تا در کنسرت  گروه موسیقی محبوبش حضور پیدا کند. ساکی بیلینسون ملقب به " ایندیو" (به معنی سرخپوست) یک گیتاریست محبوب آرژانتینی است که هواداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد.

در قراردادی که سانتیاگو لوپز امضا کرده است، او این اجازه را دارد تا حتی تمرینات و بازیهای تیمش را به خاطر حضور در کنسرت موسیقی محبوبش از دست بدهد و چه بسا می تواند هر زمان که دلش خواست کشور یا شهر را ترک کند و به کنسرت خواننده محبوبش برود.  باشگاه ویا اسپانیولا در توییتر این ماجرا را تائید کرده و با انتشار برگه قرارداد سانتیاگو لوپز نوشته است:" کاپیتان و نماد باشگاه قراردادش را تمدید کرد و یک بند خاص به آن اضافه کرد. او می تواند در کنسرت های گروه موسیقی محبوبش هر زمان که بخواهد شرکت کند. لوپز 37 ساله یکی از بازیکنان مهم باشگاه ویا اسپانیولا به شمار می رود و هواداران خیلی دوستش دارند.